“525-ci qəzet”in 13 iyun sayında nələr var? - ANONS
Azərbaycan dünyada ekoloji tarazlığın qorunmasına mühüm töhfələr verir
Bir gün qəzet çıxmasa... - Şahanə Müşfiq yazır
Ələkbər Salahzadə poeziyası: şeirdə vizual struktur
Haqqımızda
|
Əlaqə
|
Mobil versiya
|
Köhnə 525
|
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
COP29
Mədəniyyət
İdman
Dünya
Qarabağ
Ədəbiyyat
Digər
Şəhidlər-qazilər
"525" - 30
Ədəbi köşk: Nə var, nə yox?
Müsahibə
Region
Rəsmi
Şou-biznes
525-ci qəzetə yubiley təbrikləri
"525" - 25
Faydalı
Media
Turizm
Maraqlı
Təhsil
Texnologiya
Son xəbərlər
12 İyun 2025
23:50
Şirniyyatsevər oğru
22:42
Olimpiya çempionunun 2 medalı əlindən alındı
22:23
Benziadan “Qarabağ”a vida mesajı
22:00
“525-ci qəzet”in 13 iyun sayında nələr var? -
ANONS
21:07
Azərbaycanın vaxtilə işğal altında olan ərazilərində mina basdırılması ilə bağlı məhkəmədə yeni faktlar açıqlanıb
19:52
“Qarabağ” yay hazırlığındakı ilk rəqibi müəyyələşdi
19:24
Məhkəmədə Azərbaycanın vaxtilə işğal altındakı ərazilərində Ermənistanda istehsal olunmuş minaların basdırıldığı etiraf edilib
19:00
Azərbaycan dünyada ekoloji tarazlığın qorunmasına mühüm töhfələr verir
18:48
Avtobus zolaqlarında avtomobillərə minib-düşmək mümkün olacaq
18:47
Syerra-Leone Prezidenti Azərbaycan liderinə təbrik ünvanlayıb
18:38
Qəzzada son 24 saatda
103 nəfər həlak olub
18:32
Polşada məktəbə hücum planlaşdırmaqda şübhəli bilinən
gənc saxlanılıb
18:27
Ailə başçısını itirməyə görə müavinət 140 manat olacaq
18:21
Terrorla əlaqədar əlilliyə görə müavinətlərin yeni məbləği müəyyənləşib
18:16
“Qərbi Azərbaycana Qayıdış” adlı sərgi təşkil olunub
18:00
Bir gün qəzet çıxmasa... -
Şahanə Müşfiq yazır
17:59
İlham Əliyev Böyük Britaniya və Şimali İrlandiyanın Baş nazirinə başsağlığı verib
17:53
UNEC və Çin universitetləri arasında strateji əməkdaşlıq: Pekində mühüm razılaşmalar əldə olunub
17:47
Xaricidə ali təhsil almış şəxslər üçün peşə tanınması üzrə növbəti imtahan keçiriləcək
17:44
Hindistanda təyyarə qəzasının baş verdiyi ərazidə təxminən 50 nəfər xəsarət alıb
17:33
Şuşanın “İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatının turizm paytaxtı” olması ilə bağlı tədbirlər planı hazırlanacaq
17:22
Paşinyan iyunun 20-də Ərdoğanla görüşmək üçün Ankaraya gedəcək
17:15
Azərbaycanda sosial müavinətlər artırılıb
17:05
Hikmət Hacıyev: Azərbaycan İordaniya ilə iqtisadi əməkdaşlığın inkişafında maraqlıdır
17:00
Ələkbər Salahzadə poeziyası: şeirdə vizual struktur
16:53
Ukraynanın və Cənubi Koreyanın Azərbaycandakı səfirləri əməkdaşlığı müzakirə ediblər
16:42
ING Azərbaycanın 2025-ci il üçün iqtisadi artım proqnozunu yenidən nəzərdən keçirib
16:40
Audiovizual Şura: Media məzmun yaradıcılarının gender həssaslığının artırılmasına ehtiyac var
16:36
Mədəniyyət naziri Göygöl rayonunda vətəndaşları qəbul edib
16:23
Qazaxıstan Türk dövlətlərinin parlament diplomatiyasını tam dəstəkləyir -
Tokayev
16:21
Leyla Əliyeva ÜST-nin yüksək səviyyəli tədbirində videokonfrans formatında iştirak edib
16:13
Çin və Afrika FOCAC sammitinin nəticələrini təşviq edir
16:05
BDU-nun İctimai Nəzarət Şurasının üzvləri və media nümayəndələri imtahan sessiyasını izləyiblər
16:00
Vətənin yaddaşını yaradan vətəndaş -
Misir Mərdanov yazır
15:51
Qayıdış Konsepsiyasının reallaşmasında QHT-lər kifayət qədər fəaldırlar -
Deputat
15:48
Ziya Bünyadov prospekti yaxınlığında yanğın başlayıb
15:41
Agentlik may ayı üçün diplomların tanınması üzrə statistikanı açıqlayıb
15:30
“Boeing”in səhmləri Hindistanda baş verən təyyarə qəzasından sonra 7 %-dən çox ucuzlaşıb
15:23
İranda 10 gəmini əhatə edən güclü yanğın olub
15:21
Hesablama Palatası Çin Milli Audit Ofisi ilə təcrübə mübadiləsi aparıb
15:11
İran ABŞ və İsraillə potensial hərbi qarşıdurmaya hazırdır
15:05
Azərbaycan XİN Hindistana başsağlığı verib
15:00
Fundamental tədqiqatlar müəllifi -
İqtisad elmləri doktoru, professor Nazim İmanovun 70 illiyinə
14:54
Levon Mnatsakanyan: Aprel döyüşləri zamanı 18 döyüş mövqeyi itirdik
14:48
105 illik Azərbaycan Rəssamlıq Akademiyası nəzdində İncəsənət Kollecindən
REPORTAJ
14:47
Bu il Rusiyanın Ukraynaya hücumları nəticəsində mülki şəxslər arasında ölənlərin sayı 1,5 dəfə artıb
14:45
Emin Əmrullayev çinli həmkarı ilə süni intellekt sahələrində qarşılıqlı əməkdaşlığa dair sənəd imzalayıb
14:41
Görkəmli alim Xəlil Yusiflinin xatirəsinə Gəncədə Beynəlxalq konfrans
14:36
Aİ Şurası Rusiya və Belarusdan gələn kənd təsərrüfatı məhsullarına yeni tariflər tətbiq edib
14:35
Prezident İlham Əliyev Qətər əmirinə məktub göndərib
14:23
UNEC “Yaşıl universitet” modelinə qlobal keçid təşəbbüsü irəli sürüb
14:20
Azərbaycan və Fransa şirkəti alüminium sənayesi üzrə əməkdaşlığı müzakirə edib
14:06
İlham Əliyev Bakıda müxtəlif növ və çeşiddə qəlyanaltı məhsullarının istehsalı zavodunun açılışında iştirak edib
14:00
"Millət "Əkinçi"liyinin davam edən ənənələri"
13:54
Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidmətində İctimai şura üzvləri ilə görüş keçirilib
13:48
Emin Əmrullayev omanlı həmkarı ilə görüşüb
13:42
Şahin Mustafayev 1-ci dərəcəli “Vətənə xidmətə görə” ordeni ilə təltif edilib
13:36
Şirvanda əmək hüquqlarını pozan daha bir hüquqi şəxs məsuliyyətə cəlb edilib
13:31
Hindistanda təyyarə
qəzası
13:25
"Bakıda sənədsiz evlərin sayı 500 mindən çoxdur" -
Deputat
13:19
Azərbaycan qeyri-neft-qaz ixracını 12 %-ə yaxın artırıb
13:13
III MDB Oyunlarında 246 medal dəsti uğrunda mübarizə aparılacaq
13:07
Bakıda silah-sursat aşkarlanıb
13:00
Vilayət Eyvazov sıra baxışı keçirib
12:54
Avtobus zolaqlarında avtomobildən minib-düşmək üçün xüsusi yerlər yaradılır -
AYNA
12:48
Ədliyyə orqanlarına qəbul imtahanı keçiriləcək
12:42
Sabah hava necə olacaq?
12:36
Bu ilin beş ayında 200 mindən çox şəxs aktiv məşğulluğa cəlb olunub
12:31
Baş prokuror Gədəbəydə vətəndaşları qəbul edəcək
12:25
Sahibə Qafarova Azərbaycanın TÜRKPA-ya sədrliyi barədə hesabat verib
Son xəbərlərin davamı »
Koelyo və Kafka: mütaliədə elektroşok effekti
Yazar
Oxunub:
1723
dəfə
a
-
A
+
16.12.13 12:18
Sevinc MÜRVƏTQIZI
Sistemli
mütaliə
mənə
o
qədər
dəyərli
və
çox
şey
verir
ki
,
məndən
aldıqlarını
dilimə
gətirməyə
utanıram
.
Bibliomanlara
məlumdur
ki
,
mütaliə
zamanı
duyduğu
ədəbi
vəcdi
adam
bəzən
kiminləsə
bölüşməyə
ehtiyac
hiss
edir
. 150
cildilk
dünya
ədəbiyyatı
silsiləsinə
abunə
yazıldıqdan
sonra
mütaliəm
sistemləşməklə
yanaşı
,
həcmi
də
artdı
.
İstər
-
istəməz
evimə
gələn
“
qonaqlar
”
ın
kimliyi
ilə
maraqlananda
gördüm
ki
,
onların
əksəriyyəti
ilə
illər
öncədən
tanışam
,
sadəcə
yeni
qiyafədə
təşrif
buyurublar
.
Bəzilərinin
isə
ilk
gəlişi
olduğundan
daha
artıq
maraq
kəsb
edirdilər
.
Koelyo
və
Kafka
ilə
abunəyə
qədər
tanış
idim
.
Amma
rus
dilində
.
Açığı
,
onların
yaradıcılığını
bir
o
qədər
də
dərindən
dərk
edə
bilməmişdim
onda
.
Yəqin
ki
, “
vəziyyət
rusca
olduğundan
”.
Amma
aldığım
filoloji
təhsil
milli
tərcümə
sahəsində
də
vəziyyətin
çox
da
cəlbedici
olmadığını
dərk
etməyə
yetəcək
qədərdir
.
Təbii
ki
,
sanballı
tərcümələrin
üstündən
xətt
çəkib
birucdan
qaralamaq
ədalətsizlik
olardı
,
amma
milli
tərcümə
sahəsində
də
hələ
ki
, “
əsas
vəziyyət
azərbaycancadır
”. 150
cildlik
abunə
ilə
tanışlıqdan
sonra
elə
bərbad
tərcümələrlə
qarşılaşıram
ki
,
tərcüməçi
,
publisist
Seyfəddin
Hüseynlinin
ötən
ilin
ortalarında
bir
neçə
media
orqanında
silsilə
şəklində
dərc
olunmuş
“
Tərcümə
təcrübələri
”
yazısını
,
istər
-
istəməz
,
müəllifə
minnətdarlıqla
xatırlayıram
.
Bəzən
hansısa
böyük
yazıçını
cılız
bir
tərcümədə
tanıdığım
üçün
özümə
də
,
həmin
yazıçıya
da
yazığım
gəlir
.
Nə
isə
...
elə
olanla
kifayətlənmək
məcburiyyətində
qalıb
başqa
mətləbdən
söz
açmaq
istəyirəm
əslində
.
Söhbətin
əvvəlinə
qayıdaq
:
Mütaliə
məndən
nələri
alır
?
Vaxt
və
pul
itkisi
qurban
olsun
,
Koelyonun
bircə
cümləsindən
aldığım
mənəvi
həzzə
,
həmçinin
Kafkanın
əzabkeş
məktubundan
sarsıldığım
dəqiqələrə
.
Məsələnin
daha
mühüm
tərəfi
başqadır
.
Mütaliəni
artırandan
bədii
yaradıcılığın
daşını
atdım
.
Heyifslənə
-
heyifslənə
.
Çünki
daha
yaxşı
əsərlər
yazılsa
və
Ramiz
Rövşən
demiş
,
sonrakılara
sözün
tozunu
almaq
qalıbsa
,
gərək
bu
işi
də
elə
görəsən
ki
,
tozu
alınmış
SÖZ
uzaqdan
parıldayıb
diqqəti
çəkə
,
daha
tozu
,
çirki
SÖZə
yaxmac
eləyib
iyrənc
vəziyyət
yaratmayasan
.
Onsuz
da
ortalıq
miyanə
mətnlərlə
doludursa
,
roman
və
yaxud
şeir
adına
toz
qaldırmaq
kimə
və
yaxud
nəyə
lazım
...
Bu
yazıma
Koelyo
ilə
Kafkanı
qəhrəman
seçməyim
təsadüfi
deyil
.
Birincisi
,
onları
indiki
halda
həqiqətən
ədəbiyyatın
qəhrəmanları
hesab
edirəm
,
ikincisi
də
,
ziddiyyət
həmişə
məni
cəzb
edib
–
hər
iki
müəllif
kifayət
qədər
təzadlarla
halələnib
.
Hər
ikisi
sevimli
yazıçımdır
,
yaradıcılıqlarını
çox
sevirəm
.
Bəlkə
eyni
zamanda
onlara
qibtə
edirəm
?
Bəlkə
də
paxıllıq
,
bəlkə
də
qısqanclıq
...
Ayırd
edə
bilmirəm
.
Amma
dəqiq
bilirəm
ki
,
bu
etirafın
özü
də
onların
yazı
sənətinin
gücündəndir
.
Dəyərli
və
peşəkar
oxuculara
durub
burda
Koelyonun
,
yaxud
da
Kafkanın
yazıçı
kimliyindən
moizə
oxumaq
həddim
deyil
.
Zatən
,
müxtəlif
mövzularda
o
qədər
millətə
“
ağıl
öyrədən
”
müdərrislər
var
ki
,
elə
bircə
mənim
yerim
əskikdi
onların
arasında
...
Sadəcə
,
hər
iki
yazıçının
yaradıcılığında
heyran
olduğum
məqamları
paylaşmasam
olmaz
.
Kafkanın
nə
dünyaca
məşhur
“
Qəsr
”
romanından
,
nə
“
Çevrilmə
”, “
Bir
itin
araşdırmaları
”, “
Çaqqallar
və
ərəblər
”, “
Hökm
”
kimi
şedevr
novellalarından
,
nə
də
ironik
və
duzlu
pritçalarından
yox
,
avtobioqrafik
“
Atama
məktub
”
unun
məni
dəli
eləməsindən
danışmaq
istəyirəm
.
Bəli
,
sözün
əsl
mənasında
dəli
eləməsindən
.
Çünki
“
Atama
məktub
”
dan
sonra
xeyli
müddət
az
qala
depressiv
-
psixoz
vəziyyəti
yaşadım
.
Zalım
Kafka
özü
vərəmləyib
ölməyi
azmış
kimi
,
sözün
yaxşı
mənasında
oxucunu
da
vərəmlədib
öldürməyi
elə
bil
qarşısına
məqsəd
qoyub
.
Bu
yazının
cümlələrində
vəcd
dolu
səmimi
kinayəni
,
zarafatyana
ahəngi
hiss
eləsəniz
,
məni
qınamayın
.
Çünki
mütaliənin
məndəki
yazıçını
öldürməsini
təbəssümlə
qarşılamaqdan
başqa
əlimdən
nə
gəlir
ki
?
Yazının
bu
tövrü
də
ondandır
...
Ata
nə
qədər
zalım
,
müstəbid
və
amir
olarmış
ki
,
bir
insanın
uşaqlığına
,
psixologiyasına
,
həyatına
,
yaşam
tərzinə
bu
qədər
sirayət
və
təsir
eləməyi
bacarsın
?!
Öz
övladına
dəyər
verməmək
,
onu
“
heç
nə
”
saymaq
,
uğur
və
istedadını
kölgəyə
almaq
,
qabiliyyətinə
və
buna
müvafiq
olaraq
gələcəyinə
şübhə
ilə
yanaşmaq
...
Bunlar
insanı
,
hələ
üstəlik
Kafka
kimi
həssas
ruhlu
bir
insanı
vərəmlətməsin
,
dünyadan
erkən
aparmasın
neyləsin
:
“
Yəqin
qəşəng
bir
kofta
geyinib
...
Praqadakı
yəhudi
qızları
belə
şeyləri
yaxşı
bacarırlar
...
Sən
də
o
dəqiqə
qərara
alıbsan
ki
,
onunla
evlənəsən
!
Özü
də
lap
tez
...
bir
həftəyə
,
ya
da
sabah
...
bu
gün
...
Səni
başa
düşmürəm
,
böyük
oğlansan
,
şəhərdə
yaşayırsan
,
nə
edəcəyini
bilmirsən
,
qarşına
çıxanla
evlənmək
istəyirsən
....”
Evlənmək
istəyən
,
sevdiyi
haqqında
danışan
oğula
atasının
cavabı
!..
Oğluna
,
onun
seçiminə
inamsızlığın
pik
nöqtəsi
– “
Yəqin
qəşəng
bir
kofta
geyinib
”...
Təbii
,
buna
reaksiya
da
yalnız
belə
olardı
:
“
Məni
sözlərinlə
heç
vaxt
bu
qədər
alçaltmamışdın
,
mənə
heç
vaxt
bu
qədər
nifrət
etdiyini
göstərməmişdin
.
Bütün
varlığıma
hakim
kəsilən
“
heç
nə
”
olmağım
haqqındakı
hiss
(
hərçənd
başqa
bir
baxımdan
həm
də
nəcib
və
səmərəli
bir
hiss
idi
)
ən
çox
sənin
təsirinlə
yaranmışdı
...”.
Bu
mükalimə
və
dialoq
bir
yandan
yadıma
Freydi
,
onun
“
kəşf
etdiyi
”
Edip
kompleksini
salırsa
da
,
bir
yandan
da
Kafkanın
hisslərini
,
mənəvi
ağrılarının
ifadəsinə
sarsılıram
.
Və
bir
daha
anlayıram
ki
,
yazıçının
ədəbi
gücü
həm
də
oxucunu
sarsıtmaq
indeksi
ilə
ölçülür
.
Əziz
Kafka
,
sən
də
belə
sarsıdıcı
yaradıcılığınla
neçə
-
neçə
gənc
yazara
(
özüm
də
daxil
)
məhz
atanın
sənə
yaşatdığı
“
heç
nə
”
lik
hissini
yaşadırsan
,
xəbərin
olsun
.
Həmişə
olduğu
kimi
,
mətnə
uyğun
vizuallaşdırma
nədənsə
Kafkanı
mütaliə
edəndə
yaranmır
məndə
. “
Çevrilmə
”
istisna
olmaqla
.
Orda
da
təsvir
elə
dəqiq
,
səlis
və
inandırıcıdır
ki
,
o
iyrənc
həşəratı
az
qala
bir
addımlığımda
hiss
edirdim
.
Ümumiyyətlə
,
Kafkanı
oxuyarkən
qəribə
bir
qaranlıq
bürüyürdü
şüurumu
.
Bəzən
gözlərim
hərfləri
seçərkən
belə
şüurumu
saran
qaranlıq
ruhuma
bir
sakitlik
bəxş
edir
.
Tam
qaranlıq
olsa
da
,
burada
əlhavasına
getməyə
ehtiyac
duymursan
.
Bu
bir
növ
meditasiyaya
bənzər
bir
hissdir
.
Amma
mən
bu
meditasiyadan
gümrahlaşmış
şəkildə
yox
,
əksinə
,
ruhum
və
cismim
əzilmiş
çıxıram
.
Kafka
mənim
üçün
məhz
qaranlıqla
assosiasiya
olunur
.
Bəlkə
başqalarında
da
belədir
...
Kamyu
yazır
ki
,
aydın
yazanların
oxucuları
,
qaranlıq
yazanların
şərhçiləri
var
.
Bəlkə
də
qaranlıq
yazdığından
,
və
yaxud
da
hər
kəs
Kafkanı
qaranlıqla
dərk
etdiyindən
kafkaşünaslıq
meydana
gəlib
,
Kafka
yaradıcılığı
ətrafında
ziddiyyətlərlə
dolu
söz
-
söhbətlər
səngimək
bilmir
ki
bilmir
.
Baxın
,
indi
də
Kafkanın
yazdıqlarını
xatırlaya
-
xatırlaya
bir
qaranlığa
qərq
oluram
sanki
...
Hipnoz
olunmuş
kimi
kafkasayaq
psixoloji
dərinliklərə
yuvarlanıram
..
Bəlkə
də
qaranlıq
otaqda
ümumiyyətlə
olmayan
qara
pişiyi
axtarıram
mən
...
Kafka
dahidir
,
vəssalam
...
Kafkanın
psixoloji
nəsrinin
qaranlıq
labirintindən
məni
Koelyonun
“
İşıq
savaşçısının
kitabı
”
çıxardı
.
Koelyonun
bəzilərinə
anlaşılmaz
gələn
populyarlığı
,
yaxud
ədəbi
mübahisə
və
polemikaların
mövzusu
olan
yaradıcılığını
əsl
ədəbiyyatmı
,
yoxsa
sadəcə
zamanın
nəbzinə
uyğun
bestsellermidir
?-
sualına
cavab
tapmaq
üçün
qətiyyən
baş
sındırmıram
.
Çünki
fikrimcə
,
insan
nədənsə
müsbət
təsirlənirsə
,
ruhu
dincəlirsə
,
özünə
və
başqalarına
işıq
paylayırsa
,
nur
mesajlayırsa
,
janrından
və
növündən
asılı
olmayaraq
o
,
elə
əsl
sənətdir
.
Bu
,
mənim
subyektiv
fikrimdir
.
Razılaşmaya
da
bilərsiniz
,
əlbəttə
. “
Milyonların
yazıçısı
niyə
Nobelsizdir
”
sualının
cavabı
,
məncə
,
Koelyonun
özünün
bunu
qəlbən
istəməməyindəndir
.
Çünki
o
,
istədiyi
hər
şeyə
nail
olub
.
Koelyo
“
Kimyagər
”, “
Maktub
”, “
Beşinci
dağ
”, “
İşıq
savaşçısının
kitabı
”, “
Rio
Pyedranın
sahilində
oturub
ağladım
”, “
Şeytan
və
senyorita
Prim
”, “
Məryəmin
təlxəyi
”
ilə
Nobel
mükafatının
fövqündədir
artıq
.
Nobel
mükafatlandırma
mərasimi
zamanı
onun
söyləyəcəyi
nitq
bəşər
cəmiyyətinə
“
On
bir
dəqiqə
”
də
dediyindən
üstün
olmayacaq
,
hər
halda
...
Amma
bu
da
Koelyodur
,
hələ
bundan
sonra
da
nələr
deyib
,
nələr
yazacağı
bəlli
olmaz
...
Kafkanın
qaranlıq
dünyasında
heç
bir
şeyə
ilişib
yıxılmayacağımı
bildiyimdən
rahatca
dolaşdığım
vaxt
Koelyonun
işıq
savaşçısı
gəldi
,
lakonik
və
müdrik
cümlələri
ilə
məni
oradan
elə
çıxardı
ki
,
ruhum
da
duymadı
.
Düzdür
,
çox
gur
işığa
çıxdığımdan
əvvəlcə
gözüm
qamaşdı
,
amma
öyrəşdim
sonra
: “
Savaşın
dava
-
dalaşla
heç
bir
əlaqəsi
yoxdur
.
Kim
həyatın
möcüzələrini
dərk
eləməyə
,
öz
inamı
uğrunda
axıra
qədər
mübarizə
aparmağa
və
dənizin
dərinliklərindən
gələn
zəng
səslərini
eşitməyə
qabildirsə
,
o
işıq
savaşçısıdır
.
İşıq
savaşçısı
bilir
ki
,
orada
–
qəlbinin
sükutunda
onu
yönəldən
naməlum
qayda
mövcuddur
.
Bütün
işıq
savaşçıları
özlərinin
işıq
savaşçıları
olmadıqları
qənaətinə
gəliblər
.
İşıq
savaşçıları
sərsəm
görünməkdən
qorxmur
.
Gərəkli
yaşayacaq
,
gərəksiz
çürüyüb
gedəcək
”
və
ya
“
Öz
yolunun
düzgünlüyünə
inanmaq
üçün
başqasının
doğru
yol
seçmədiyini
sübut
eləməyə
ehtiyac
yoxdur
”.
Yazıçıların
heç
də
bütün
kəlmələri
,
yazdıqlarının
bütün
frazaları
dəyərli
şedevr
olmur
ki
...
Koelyonun
da
əsərləri
istisna
deyil
.
amma
təsirinə
düşdüyüm
və
hələ
də
çıxa
bilmədiyim
,
daha
doğrusu
çıxmaq
istəmədiyim
“
İşıq
savaşçısının
kitabı
”
nda
bir
dənə
də
yersiz
,
yaxud
da
başqa
bir
mətləbi
açmağa
xidmət
edən
əlavə
yardımçı
,
lazımsız
cümlə
və
ifadə
yoxdur
.
İstərsəniz
,
bunu
Koelyo
yaradıcılığına
sevdalanmağımla
bağlayın
,
istərsəniz
,
ədəbiyyatın
vəcd
gücü
ilə
əlaqələndirin
.
Koelyo
ürəyiaçıq
yazıçıdır
.
Bütün
sirləri
üzdədir
.
Kim
istəsə
bəhrələnə
bilər
,
sirdən
agah
ola
bilər
.
Onun
dünyanı
mat
qoyan
populyarlığının
səbəbi
SİRRi
bilməyində
və
qısqanmadan
,
paxıllıq
etmədən
hər
bir
kəsə
açmağındadır
.
O
,
kainatın
sirrini
bilir
.
Və
bu
sirr
onun
hər
bir
əsərində
gah
süfrə
kimi
açıq
,
gah
da
şifrəli
olaraq
təqdim
edilir
:
bəzən
uzaq
üfüqlərin
qurtaracağında
axtardığınız
xoşbəxtlik
sizin
bircə
addımlığınızda
dayanmış
ola
bilər
.
Siz
hər
şeyi
özünüz
özünüzə
cəzb
edirsiniz
-
gözəlliyi
də
,
sevgini
də
,
pisliyi
də
,
nifrəti
də
.
Kainatın
gücü
sizin
fikirlərinizdə
cəmlənib
,
düşüncələrinizin
gücündən
istifadə
etməyi
öyrənin
–
deyir
Koelyo
.
Məhz
buna
görə
də
o
,
milyonların
yazıçısıdır
.
Koelyo
da
bir
işıq
savaşçısıdır
və
özü
də
bunun
fərqindədir
.
Bu
isə
onun
müdrikliyini
birə
-
min
artırır
: “
İşıq
savaşçısı
həmişə
kamilliyə
can
atır
.
İşıq
savaşçısı
başqa
cür
görünməyə
güc
sərf
eləmir
.
O
olduğu
kimidir
.
İşıq
savaşçısı
öz
dəyərini
bilir
...”
Kafkanın
qaranlığı
,
Koelyonun
işığı
olmasaydı
,
bu
yeknəsək
həyatımızı
nə
ilə
rəngləndirərdik
görəsən
?
Bu
qatı
kontrast
zahirən
ikicə
rəngi
ehtiva
etsə
də
,
eynən
Günəş
şüasına
bənzəyir
;
özündə
göy
qurşağının
rəngarəngliyini
gizlədir
və
bu
əlvanlığı
həyatımıza
ötürməyi
bacarır
.
Yazımın
adını
təsadüfi
seçmədim
.
Çünki
elektrik
sahəsindəki
pozitiv
və
neqativ
yüklər
bir
-
birini
cəzb
edir
və
elektrik
yükünü
yaradırlar
.
Yalnız
bu
cazibəli
birləşmədən
sonra
işıqlandırmağa
və
isitməyə
qabil
enerji
ərsəyə
gəlir
.
Ədəbiyyat
da
eynən
belədir
.
Kontekstdə
götürsək
,
Kafka
və
Koelyo
da
sözün
həm
semantik
,
həm
elmi
,
həm
də
məcazi
mənasında
pozitiv
və
neqativliklə
birləşərək
oxucunu
çarpır
.
Elektrik
enerjisi
kimi
.
Tibbdə
kliniki
ölüm
mərhələsində
olanları
elektroşokla
qaytarmaq
cəhdləri
də
hamıya
məlumdur
.
Hər
şeydən
sıxılıb
mənən
ölüm
ayağında
olanda
ruhunu
boşluğa
təslim
etmək
istədiyin
anda
Koelyo
və
Kafka
elektroşok
effekti
verir
...
Koelyo
sözün
yaxşı
mənasında
məni
“
bitirdi
”,
elə
isə
qoy
yazını
da
o
bitirsin
: “
Əgər
ağlamalısansa
,
uşaq
təki
ağla
.
Heç
vaxt
unutma
ki
azadsan
,
öz
duyğularını
bildirmək
rüsvayçılıq
deyil
.
Qışqırtı
və
hönkürtülər
istədiyin
qədər
səs
-
küy
yaradacaq
.
Çünki
uşaqlar
belə
ağlayırlar
.
Onlarsa
öz
qəlblərini
sakitləşdirmək
üçün
ən
tez
üsulu
bilirlər
.
Nə
vaxtsa
uşaqların
necə
ağladıqlarına
ara
verdiklərinə
diqqət
yetirmisən
?
Səslərini
,
diqqətlərini
nəsə
cəlb
eləyəndə
kəsirlər
.
Nəsə
onları
növbəti
macəraya
səsləyir
.
Uşaqlar
səslərini
çox
tez
kəsirlər
.
Səninlə
də
belə
olacaq
.
Amma
yalnız
uşaqlar
kimi
ağlamağı
bacarsan
”.
Bizi İnstagramda izləyin
Müəllifin digər yazıları
Şüuraltımızın “qırxıncı otağ”ındakılar - Sevinc Mürvətqızı yazır
10.06.25
“Sevgi vardır...” - Sevinc Mürvətqızı yazır
05.06.25
"Yarı şeir, yarı torpaq..." - Sevinc Mürvətqızı yazır
27.05.25
Duyğu yaddaşından poetik meditasiyaya... - Sevinc Mürvətqızı yazır
19.05.25
Adəmin aldanışı - Sevinc Mürvətqızı yazır
05.05.25
Yaşamaq zarafat deyil! - Sevinc Mürvətqızı yazır
21.04.25
Duadan təslimiyyətə... - Sevinc Mürvətqızı yazır
14.04.25
Simurqun sorağında... - Sevinc Mürvətqızı yazır
07.04.25
Məşuqi-Əzəl hüzuruna Seyid Əzim yolu ilə - Sevinc Mürvətqızı yazır
17.03.25
İkiqütblü asilik: cənnətə sığmayan qadınlar - Sevinc Mürvətqızı yazır
10.03.25
Ədəbiyyatda Ad olan Adam - Sevinc Mürvətqızı yazır
04.03.25
"Tarix cavab verər bu böhtanlara..." - Sevinc Mürvətqızı yazır
25.02.25
Tofiq Abdinin ötərgi qorxuları və əbədi ömrü
24.02.25
"Başa gələr nələr, nələr..." - Sevinc Mürvətqızı yazır
24.02.25
"Davadan qayıtmayan cavanlara": İsanın möcüzəsi - Sevinc Mürvətqızı yazır
10.02.25
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
Kriminal
Mədəniyyət
İdman
Şou-biznes
Ədəbiyyat
Çap versiyası
© 2012-2025 525.AZ Müəllif hüquqları qorunur.
Sayt Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera və Internet Explorer ver. 7.x ilə tam dəstəklənir. Məlumatdan
istifadə etdikdə istinad mütləqdir.