RomadakıbazilikanınSikstinkapellasınınplafonundaçılpaqkişirəsmləriiləo, möhtəşəmyaradıcılığınınapogeyinəçatdı. O, kişifiquralarınışöhrətləndirirdi. Bununüçünuzunmüddətanatomiyanıöyrənmişdi. O, hesabedirdiki, bunlar “Allahınözünüaçıbgöstərənbirrübənddir”.
1534-1541-ciillərdəeləhəminSikstinkapellasındaPapaIIIPavelüçündramatizmlədoluolan, möhtəşəm “Qiyamətgünü” freskasınıyaradır. ÖzgözəlliyivəəzəmətiiləMikelancelonunarxitekturaişiolanKapitolimeydanınınansamblıvəhəmçininVatikankilsəsininqübbəsihələdəheyranlıqobyektikimiqalır.
Budövrdəonunşəxsihəyatındadaəlamətdarhadisəbaşverir. 1536-cıildəRomayagələn 43 yaşlışairəVittoriyaKolonna – markizaPeskarailə 61 yaşlıMikelancelonunehtiraslıməhəbbətmacərasıbaşlanır. ÖzböyükplatonikməhəbbətinəMikelancelobirneçəalovlusonethəsretmişdi. O, buqadınınyanındabirçoxsaatlarınıkeçirirdi. Vittoriyayeganəqadınidiki, Mikelanceloonamöhkəmbağlıidi. “O, buqadınıpyedestalaçıxardı, lakinonaolanməhəbbətiniçətinki, fizikiyaxınlıqsaymaqolardı. O, rəfiqəsini “qadındakişi” (unuomainunadonna) adlandırırdı. Bu, fikirlərin, bütövağılın, zərifmüşahidəninvəistehzanıncanlımübadiləsininnadirnümunəsiidi”.
OnunömüryoluadlananxalçanınuzuntoxunuşuhesabınaMikelanceloözününarzusunaziddolaraqRenessansadamıidivəVazariRenessansdaonuinkarnasiyakimigörürdü. HumanisteranınməhsuluolmaqlaMikelancelonunzənginləşmişmaraqlarıonugenişvəuniversalqaydadabueranıağuşunaalmağaaparıbçıxardı. O, özömrüboyubütpərəsthumanizmiləxristianortodoksiyasınınarasındakıziddiyyətləribarışdırmağaçalışmışdı. Gəncliyindəvəyaşlıvaxtındayunan-romanmifologiyasınınobrazlarınıxristianteoqoniyasınınşəxsiyyətləriilətarazlaşdırırdı.
Onunənciddifərqləndiricicəhətiüçayrıcasənətarasındabarışıqyaratmasıidi. Gəncliyindəo, əsasənheykəltəraşlıqlaməşğulolmuşdu, lakinartıq 1546-cıildədeyəbilərdiki, “hərkəsbilirki, mənheykəltəraşam, rəssamamvəarxitektoram”. O, təkcəbuüçsənətdəsadəcəuğurqazanmamışdı, onlarınhərbiriüzrədahilikzirvəsinəyüksəlmişdi. BuRenessansmütəfəkkirirəssamlarayolgöstərirdi. Rafaelonucəlladadlandırmışdı. O, asketikvəfəlsəfizonalarıbarışdırmış, rəssamlıqnəzəriyyəsinivəpraktikasınıbirləşdirmişdi.
Mikelancelo 1321-ciildəvəfatetmişitalyanşairiDanteyəçoxvurulmuşdu. O, yazırdı: “Əgərki, mənonunyerindəolsaydım! Beləseçimlədoğulsaydım, yalnızonunləyaqətinəmalikolmaq, dünyanınbütünxoşbəxtliklərindənhəttaacısürgünəgörədəimtinaedərdim”.
SonrakıillərdəMikelanceloəsasənarxitektorluqlaməşğulolurdu, çünkionunqollarıçəkicvətişədənyorulmuşdu. O, MüqəddəsPyotrbazilikasınınqübbəsininlayihəsindənbaşqaFlorensiyadakilsəninlayihəsinihazırlamışdı. OnabuişlərtapşırılandaözüPapayademişdiki, o, heçdəarxitektordeyildir.