525.Az

Restoranların “marketinq oyunu”... - Şahanə Müşfiqin yazısı - ANONS


 

YAZININ TAM VERSİYASINI "525-ci QƏZET"İN ÇƏRŞƏNBƏ SAYINDAN OXUYA BİLƏRSİNİZ

Restoranların “marketinq oyunu”... - Şahanə Müşfiqin yazısı - <b style="color:red">ANONS </b>

“... Sözügedən paylaşımın sahibi adla söylənən və kifayət qədər səviyyəli hesab olunan bir kafenin xidmətindən narazılığını dilə gətirmişdi. Təəssüf ki, paylaşımı edən türkiyəli bir iş adamı idi. Onun sözlərinə görə, çay içmək üçün əyləşdiyi məkanda ofisiant ona çayın bitdiyini deyib. Qarşılaşdığı bu haldan təəccüblənən müştəri isə yan masadakıların çay içdiyini göstərərək israr edib və bu an ofisiantın kobud cavabıyla qarşılaşıb” - Şahanə Müşfiqin “Çayı xətirsiz edənlər” yazısından parça...

- Turizmin inkişafı restoran biznesinə necə təsir edir?

- Kafe və restoranlar arasındakı böyük rəqabət...

- Müştəri nəyi seçir: qeyri-adi dizayn, yoxsa, rahatlıq?

- Restoranların “marketinq oyunu”...

- Sosial şəbəkədə rezonansa səbəb olan paylaşım. Müştəriyə çay verməkdən imtina edilə bilərmi?

- İaşə obyektlərində daha nələr çatışmır?

- Restronlardakı xidmət səviyyəsinə hansı orqan nəzarət etməidir? Diqqətsizlik, yoxsa göz yummaq daha sərfəlidir?

YAZININ TAM VERSİYASINI "525-ci QƏZET"İN ÇƏRŞƏNBƏ SAYINDAN OXUYA BİLƏRSİNİZ

 





10.04.2019    çap et  çap et