“525-ci qəzet”in 26 aprel sayında nələr var? - ANONS
"Məktəblinin dostu": uğurlu təşəbbüs, faydalı addımlar
Çaparaq notlar - Firuz Mustafa yazır
42 illik ömrün ictimai uğurları və şəxsi faciələri - Misir Mərdanov yazır
Haqqımızda
|
Əlaqə
|
Mobil versiya
|
Köhnə 525
|
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
COP29
Mədəniyyət
İdman
Dünya
Qarabağ
Ədəbiyyat
Digər
Şəhidlər-qazilər
"525" - 30
Ədəbi köşk: Nə var, nə yox?
Müsahibə
Region
Rəsmi
Şou-biznes
525-ci qəzetə yubiley təbrikləri
"525" - 25
Faydalı
Media
Turizm
Maraqlı
Təhsil
Texnologiya
Son xəbərlər
25 Aprel 2024
23:56
Ukraynalı F-16 pilotlarının təlim vaxtı
açıqlandı
23:47
Muslera milli karyerasını başa vurdu
23:32
ABŞ İrana qarşı sanksiyalar siyahısını genişləndirib
23:14
Türkmənistanın dövlət nümayəndə heyətinə Azərbaycan xalçası hədiyyə edilib
23:09
Ukraynaya yardım ilin sonuna qədər bəs edəcək -
Sallivan
22:51
NATO-nun Avropadakı təlimlərinin təfərrüatları
açıqlandı
22:47
ABŞ-nin Ukraynaya göndərəcəyi silahlar cəbhədəki vəziyyəti dəyişməyəcək -
Peskov
22:42
Muxtar Babayev Annalena Berbokla COP29-a hazırlıq məsələlərini müzakirə edib
22:32
İordaniyada sentyabrın 10-da ümumi seçkilər keçiriləcək
22:23
Kişi şahmatçılar arasında Azərbaycan çempionu bəlli olub
22:09
Uelsdə məktəbə bıçaqlı hücum:
3 yaralı
22:00
“525-ci qəzet”in 26 aprel sayında nələr var? -
ANONS
21:59
Prezident İlham Əliyev Almaniyada işgüzar səfərdədir
21:53
Rusiya və Ukrayna arasında uşaqlarla bağlı danışıqlar aparılıb
21:49
Xavi qərarını niyə dəyişdi?
21:39
Venesiyalılar şəhərə giriş ödənişinə
etiraz edəcəklər
21:38
Rusiyanın Azərbaycandakı səfiri Başqırdıstanın baş nazir müavini ilə regionlararası əməkdaşlığı müzakirə edib
21:23
“Sabah” bölgələrdə seçimlərə başlayacaq
21:18
ABŞ Polşa və Niderlanda raket satışını
TƏSDİQLƏDİ
21:03
Futzal üzrə Azərbaycan kubokunda finalçılar müəyyənləşdi
20:50
Nigeriyada 119 məhbus həbsxanadan qaçıb
20:44
İsrail HHQ “Hizbullah”ın Livandakı hədəflərinə zərbələr endirib
20:31
Sahibə Qafarova Monteneqroda rəsmi səfərdədir
20:25
Avstraliyada sahilə çıxan 160 balinadan 26-ı ölüb
20:17
İspaniya Fələstin dövlətini 4 ölkə ilə eyni vaxtda tanımağı planlaşdırır
20:13
Trampın keçmiş vəkilinə qarşı iddia qaldırılıb
20:06
Azərbaycan Prezidenti Füzuli Hava Limanından ilk dəfə olaraq Berlinə yola düşüb
20:00
"Məktəblinin dostu":
uğurlu təşəbbüs, faydalı addımlar
19:51
Britaniya İrana yeni sanksiyalar tətbiq edib
19:43
"Sabah" Gənclər Liqasının qalibi oldu
19:29
Kinomuzun Babəki məktəblilərlə görüşəcək
19:17
BDU-da Karyera Festivalı keçiriləcək
19:08
Azərbaycanın U-17 millisi Özbəkistana uduzdu
19:05
Azərbaycan-Qazaxıstan hərbi əməkdaşlığı müzakirə edilib
19:00
Çaparaq notlar -
Firuz Mustafa yazır
18:55
"Büdcəyə yenidən baxılacağı istisna deyil"
18:47
Şagirdlər Qərbi Azərbaycan mövzusunda olimpiadada yarışacaq
18:41
Aprelin bütün sosial ödənişləri yekunlaşıb
18:39
"Turizm neftdən sonra Azərbaycana ən çox valyuta gətirən sektordur"
18:29
Milli Məclis Avropa Parlamentinin qətnaməsinə etiraz edib
18:11
BDU Çinin Hefei Texnologiya Universiteti ilə əməkdaşlığı genişləndirir
18:08
Azərbaycanla Ermənistan arasında 20 sərhəd dirəyi quraşdırılıb
18:05
Malıbəyli kəndində aşkar edilmiş insan qalıqlarının sayı 8-ə çatıb
18:00
42 illik ömrün ictimai uğurları və şəxsi faciələri -
Misir Mərdanov yazır
17:45
İlham Əliyev və Sadır Japarov Ağdamda Şahbulaq qalasında olublar -
YENİLƏNİB
17:39
Azərbaycan və Qırğızıstan prezidentləri Ağdamda orta məktəbinin təməlqoyma mərasimində iştirak ediblər -
YENİLƏNİB
17:29
Azərbaycan və Qırğızıstan prezidentləri Ağdam Konfrans Mərkəzi ilə tanış olublar -
YENİLƏNİB
17:17
Azərbaycan və Qırğızıstan liderləri Ağdam Cümə məscidinin bərpadan sonra açılışında iştirak ediblər -
YENİLƏNİB
17:12
Prezident İlham Əliyev Sadır Japarova Qarabağ atı hədiyyə edib
17:08
İlham Əliyev və Sadır Japarov Ağdamda Pənahəli xanın sarayı və İmarət kompleksində görülən işlərlə tanış olublar -
YENİLƏNİB
17:05
Buraxılış imtahanlarında ən yüksək nəticə göstərən bölgələr açıqlanıb
17:00
"Şeirin taleyi haqqında son hökm oxucunundur..."
16:56
XİN rəhbəri: COP29 çərçivəsində Azərbaycan Almaniyanın dəstəyinə arxayın ola bilər
16:40
Qırğızıstan Prezidentinin Azərbaycana dövlət səfəri başa çatıb
16:30
Azərbaycan və Qırğızıstan prezidentləri birgə nahar ediblər
16:19
Prezident İlham Əliyev Şarl Mişeli COP29-a dəvət edib
16:00
Azərbaycanın təhsil sistemi milli təhlükəsizlik kontekstində
15:33
Elmira Süleymanova dəfn edilib -
YENİLƏNİB
15:30
İradə Əliliyə yubiley təbrikləri
15:19
Azərbaycan və Qırğızıstan prezidentləri Ağdam şəhərində olublar -
YENİLƏNİB
15:10
Birinci sinfə qəbulla bağlı 23 alternativ qeydiyyat mərkəzi yaradılıb
15:00
Minnətdarlıq duyğusu -
Qəzənfər Paşayev yazı
14:49
Ali təhsil müəssisələrinin magistraturalarına qəbul imtahanı keçiriləcək
14:48
Azərbaycan və Qırğızıstan prezidentləri Füzuli şəhərinin dağıdılmış yerlərinə baxıb, şəhərin Baş planı ilə tanış olublar
14:39
İşğaldan azad edilmiş Malıbəyli kəndində insan qalıqları aşkar edilib
14:32
"Vətəndaşlarımız öz pullarının yarından çoxunu ərzaq məhsullarının alınmasına yönəldir"
14:26
PFL hakim təyinatlarını açıqladı
14:24
Qərb Cənubi Qafqazda sabitliyi pozmağa çalışır
14:10
"Qəbələ"nin futbolçusu əməliyyat olundu
14:05
“Yüksəliş” müsabiqəsinin “Ümumi biliklər imtahanı”nın nəticələri açıqlanıb
Son xəbərlərin davamı »
Xarakterik rənglər axtarışında
Yazar
Oxunub:
1915
dəfə
a
-
A
+
27.01.14 15:10
Şəfəq NASİR
Filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Filologiya
üzrə
fəlsəfə
doktoru
Son
bir
neçə
onillikdə
bədii
təfəkkürü
,
düşüncəsilə
ədəbiyyata
gələn
yeni
nəsil
təbii
ki
,
dövrün
ədəbiyyatını
yaratmaqla
özünüifadəyə
maraqlıdırlar
.
Bu
,
sovet
rejiminin
süqutundan
sonra
meydana
gələn
azad
ruhlu
əsərlərdə
özünü
daha
qabarıq
formada
göstərir
.
Əslində
bu
azadlıq
daxili
bir
inama
,
vicdanın
səsinə
tapınanda
dəyərli
olur
.
Nə
gizlədək
,
bəzən
sərbəstliyimizi
kin
-
küdurətə
,
şəxsi
ambisiyalara
qul
edəndə
azadlığın
rəngləri
də
qarışır
.
O
zaman
həyat
gerçəkliklərindən
uzaq
düşən
yazıçının
özünüifadəsi
çətin
ki
,
baş
tuta
...
Təxminən
üç
ay
əvvəl
“
Yada
düşdü
”
jurnalında
“
Sevgi
məbədində
vaxtsız
ölüm
”
adlı
bir
hekayə
oxudum
.
Hadisələrin
dinamik
inkişafı
,
müəllifin
özünün
də
bir
iştirakçı
kimi
əvvəldən
axıracan
baş
verənlərin
mərkəzində
olması
,
yaşanılan
ömrün
puçluğuna
şahidliyi
,
faciəni
doğuran
səbəb
,
nəhayət
,
xoşbəxtliyin
qara
sonluğu
mənə
maraqlı
göründü
.
Nədən
ki
,
müəllifin
baş
verənləri
haysız
-
küysüz
bir
formada
təsviri
cəlbedici
idi
. “
Ölüm
mələyi
”
nin
yaratdığı
mənzərə
uzun
zaman
gözlərimin
qarşısından
çəkilmədi
.
Müəllif
faciəli
sonluğun
biabırçı
mənzərəsini
arxa
plana
keçirməklə
,
oxucunu
iki
sevdalının
bir
can
kimi
əbədiləşməsilə
bu
sevginin
haqqına
inandıra
bilib
.
Əbədi
sevginin
faş
olmuş
mübhəmliyi
mentalitetimizin
qəbul
etmədiyi
formada
baş
versə
də
,
faciəyə
məntiqi
ləyaqət
gətirə
bilib
.
Burda
müəllifin
ədəbi
cəsarəti
,
axına
qarşı
getməsi
özünəxas
dəst
-
xəttin
ifadəsidir
.
Haqqında
söz
açdığım
hekayənin
müəllifi
gənc
yazıçı
Natiq
Məmmədlidir
.
Natiq
ixtisasca
tarixçidir
,
tarix
üzrə
fəlsəfə
doktorudur
.
Amma
taleyini
jurnalistikaya
bağlayıb
,
söz
adamı
kimi
özünü
məhz
burda
tapıb
. “
Kaspi
”
qəzetinin
baş
redaktoru
,
Əməkdar
jurnalistdir
.
Onu
da
qeyd
edim
ki
, “
Kaspi
”
nin
şənbə
saylarında
ədəbiyyatımız
,
mədəniyyətimizlə
bağlı
verilən
yazılar
qəzetin
ətrafında
zövqlü
oxucu
auditoriyası
toplaya
bilib
.
Söhbətimin
əvvəlindən
duyulduğu
kimi
,
bu
yazıda
Natiqin
bədii
yaradıcılığından
söhbət
açmaq
fikrindəyəm
.
Əslində
jurnalistika
ilə
yazıçılıq
ədəbi
yaradıcılıqda
qoşa
qanad
kimidir
.
Bunlar
hər
zaman
bir
-
birini
cilalayan
və
tamamlayan
peşədirlər
.
Son
illərdə
Natiqin
bədii
yaradıcılıqla
məşğul
olması
və
bu
sahəyə
də
kifayətcə
ciddi
yanaşması
yaradıcılığın
ədəbi
qolunda
da
özünü
ifadə
etməsi
istəyi
ilə
əlaqədardır
.
Onun
“
Sevgi
məbədində
vaxtsız
ölüm
”
hekayəsi
ətrafında
ədəbi
zövqünə
inandığım
iş
yoldaşım
Azər
Sarıyevlə
fikirlərimi
bölüşəndə
o
,
mənə
Natiqin
“
Ləyaqət
düsturu
”
kitabını
oxumağı
məsləhət
bildi
.
Kitabdakı
hekayələri
oxuyub
başa
çıxanda
hiss
etdim
ki
,
düşüncəmdə
yazıçının
həyat
müşahidələrinin
,
qəhrəmanların
yaşadığı
ömür
-
günün
içərisindəyəm
.
Bəri
başdan
onu
deyim
ki
,
hekayələrin
səmimiliyi
özünün
təhlilini
doğuran
bədii
detallar
,
təsvirlər
,
lövhələrlə
zəngindir
.
Duydum
ki
,
Natiq
uşaqlıq
çağlarından
üzü
bu
yana
,
ətrafında
baş
verən
hadisələrə
biganə
qalmamış
,
həmişə
nələrinsə
axtarışında
olmuşdur
.
Müşahidələrini
yelə
verməmiş
,
onları
bədii
lövhələr
,
illüstrasiyalar
kimi
hafizəsində
hifz
etmişdir
.
Bu
ədəbi
axtarışların
xarakterik
formaları
,
hekayələrdə
təsvir
olunmuş
həyat
materiallarının
,
zəngin
faktların
sadə
və
lakonik
şəkildə
ifadəsi
onun
uğuruna
hesablanmalıdır
.
Burda
fərqinə
vardığım
əsas
amil
müəllifin
bütün
hadisələrin
içərisində
olması
,
onları
ədəbi
məhsula
çevirə
bilmək
bacarığı
idi
.
Yazıçı
bütün
hekayələrində
özünəməxsus
orijinallıqla
görünür
.
Adama
elə
gəlir
ki
,
Natiq
küçədə
,
ictimai
yerlərdə
prototip
olacaq
qəhrəmanları
ilə
yanaşı
addımlayır
,
onları
davranışından
,
səsindən
-
sözündən
tanıyır
.
Bu
adamlar
yaddaşını
tərk
etməmiş
gördüyü
cizgilərin
rəngini
seçməyə
,
ayırmağa
,
ən
başlıcası
da
bu
rəngləri
qarışdırmamağa
çalışır
.
Elə
xarakterik
rəngləri
həyatın
özündə
axtardığına
görədir
ki
,
bu
cəhdi
,
zəhməti
uğurlu
alınır
.
Belə
axtarışlar
Natiqin
yaradıcılığında
vərdişə
çevrilib
.
Özünütəsdiqin
çətin
yoluna
düşən
gənc
qələm
sahibi
heç
kimi
təqlid
etmədən
,
fərdi
qaydada
qurduğu
yaradıcı
təsərrüfatında
ədəbi
məhsullarını
yetişdirir
.
Natiq
hekayələrinə
maraqlı
giriş
verməyi
bacarır
.
Bu
girişin
özü
artıq
süjetin
inkişafına
təkan
verir
.
Sanki
hansısa
bir
qəsrin
qapısını
açırsan
,
qarşında
hər
şeyi
yerli
-
yerində
,
öz
rəngində
görürsən
.
Maraqlı
görünən
tərəflərdən
biri
də
budur
ki
,
müəllif
həyat
gerçəkliklərini
xarakterik
detallarıyla
yazıya
gətirərkən
ona
düşünülmüş
sonluq
verməyi
bir
məqsəd
kimi
qarşısına
qoymur
.
Bu
vəzifəni
halına
-
xasiyyətinə
bələd
olduğu
personajın
üzərinə
qoyur
.
Elə
bu
səbəbdən
də
çox
zaman
hekayənin
məhz
gözlənilməyən
bir
sonluqla
bitməsi
insanı
uzun
zaman
öz
təsirində
saxlayır
.
Bu
da
yaxşı
bir
novella
sonluğunu
xatırladır
.
Natiqin
hekayələrində
çeşid
-
çeşid
personajlar
–
ləyaqət
alverçisi
,
kor
,
kloun
,
məmur
,
bivec
oğullar
,
oğru
...
var
.
Müəllif
projektorun
gur
işığını
müxtəlif
peşə
,
əqidə
sahiblərinin
ləyaqətinə
,
mənəviyyatına
salır
.
Təkcə
“
Ləyaqət
düsturu
”
nda
deyil
,
başqa
hekayələrin
də
məğzində
dayanan
insan
əxlaqının
,
ləyaqətinin
,
milll
dəyərlərin
qorunma
məsələsidir
.
N
.
Məmmədlinin
“
Ləyaqət
düsturu
”
hekayəsində
oxucunu
düşündürən
qəhrəmanın
düşdüyü
vəziyyətdir
.
Hansısa
qəzetdə
bir
jurnalistin
tənqidindən
qızışıb
özündən
çıxan
birisinin
“
şərəf
və
ləyaqətinin
”
dəyərinin
ödənilməsindən
ötrü
məhkəməyə
müraciət
etməsi
fikri
qəhrəmanı
gülünc
vəziyyətə
salır
.
Yazıçının
bu
əsərində
insan
ləyaqəti
obyekt
kimi
axtarışdadır
.
Burda
hekayənin
qəhrəmanı
Cəsarətin
dəyərləndirmək
istədiyi
ləyaqət
hissinin
əslində
özündə
olmaması
məsələsi
ortaya
çıxır
.
Bəlkə
də
müəllif
insan
əxlaqının
başlıca
meyarı
olan
ləyaqət
amilini
–
bu
bədii
detalı
daha
şaxəli
süjet
ətrafında
inkişaf
etdirə
bilərdi
.
Görünür
,
yazıçı
janrın
tələbinə
uyğun
olan
lakonikliyi
itirməməkdən
ötrü
,
axtarışa
çıxarılan
“
ləyaqətə
”
yığcam
forma
verərək
rəngli
bir
tablo
yaratmağı
düşünmüşdü
.
İnsan
xilqətinin
ali
dəyəri
olan
bu
keyfiyyət
“
Ləyaqət
düsturu
”
ndan
start
götürərək
onun
digər
hekayələrində
də
davam
etdirilir
.
Yəni
müəllif
xarakterik
rəngləri
başqa
-
başqa
istiqamətdən
öyrənir
.
Onların
görkəmindən
tutmuş
,
səsində
,
hərəkətlərində
nəyisə
canlı
vermək
üçün
gördüyü
,
seçib
-
aradığı
rənglərdən
obrazların
aydın
və
dolğun
görünməsində
məharətlə
istifadə
edir
.
Belə
yaxınlıqda
onları
yetərincə
tanımağa
çalışır
.
İnsanın
həyat
tərzini
,
əməllərini
həyatın
özündə
müşahidə
etməsi
,
duyması
oxucunu
bu
gerçəkliklərə
inandırır
.
Onun
əsərlərində
hadisələrin
baş
verməsindən
başlamış
,
süjetin
inkişafı
prosesi
,
ideyanın
təsir
gücü
özünüifadəyə
tapınır
.
Yazıçı
çox
sadə
,
həm
də
maraqlı
görünən
məqamları
və
tərəfləri
həyat
materiallarının
timsalında
yığcam
,
intellektual
təhkiyəsilə
diqqətə
çatdırır
.
Bütün
hadisələr
müəllifin
göz
yaddaşından
keçir
.
Həm
də
sadəcə
görünüb
keçmir
.
Korun
görüb
keçdiyi
yasəmən
ağacının
ətrindən
başlamış
,
əyri
-
üyrü
,
daşlı
-
torpaqlı
daldabucaqlar
da
oxucunun
gözləri
qarşısından
kinolenti
kimi
ötür
.
Burda
bədii
təsvirlər
,
düşüncələr
,
dialoqlar
canlıdır
,
duyumludur
,
eşidiləndir
.
Elə
Natiqin
hekayələrinin
yaddaşı
xəfif
bir
meh
kimi
oyatmasının
bir
səbəbi
də
budur
.
“
Mən
bu
şəhərin
küçələrini
,
döngələrini
kələ
-
kötüründən
,
insanların
,
heyvanların
səsindən
,
ağaclarını
,
güllərini
qoxusundan
tanıyıram
” (“
Korun
gördüyü
gələcək
”),
ifadəsi
əslində
korun
necə
aydın
,
iti
baxışlara
malik
,
zəngin
həyat
təcrübəsinə
,
yaşadığı
dünyaya
bağlı
bir
insan
olduğunu
göstərir
.
Ən
əsası
da
korun
gördüyü
gələcəyi
bəzi
kortəbli
,
kor
düşüncəli
açıq
gözlərin
görə
bilmədiyinə
oxucunu
inandırır
.
Dünya
işığından
məhrum
olan
bir
kişinin
gördüyü
gələcəkdə
insani
münasibətlərin
kobudcasına
pozulduğunu
,
nizam
-
tərəzinin
itdiyini
,
həyat
rənglərinin
qarışdığını
göz
önündə
canlandıranda
adam
getdiyi
gələcəyin
özündən
qorxur
.
Əslində
bu
qorxunun
içində
hər
cür
ədalətsizliyə
bir
üsyan
var
:
İnsanlar
!
Xəbisliyi
,
acgözlüyü
,
əyrini
,
yalanı
gələcəyə
qoymayın
!
Harınlamış
,
gözünü
pul
örtmüş
ləyaqətsiz
Lütfinin
(“
Kloun
”)
kloun
qiyafəsində
olan
adama
təhqiramiz
yanaşması
,
onu
kişi
saymaması
əslində
özünün
bu
yüksək
addan
məhrum
olmasını
yazıçı
hekayə
boyu
xarakterik
detallarla
açır
.
Müəllif
bu
kəsikliyi
o
qədər
aydın
rənglərlə
yaradır
ki
,
hətta
Lütfinin
azyaşlı
oğlu
da
bu
tabloda
atasıyla
klounun
arasındakı
xarakterik
rəngləri
aydın
görə
bilir
.
“
Uşaq
pıçıltıyla
: –
Sən
kişisən
, –
dedi
. –
Mən
klounam
, –
cavab
verdi
. –
Bəs
kişi
kimdi
? –
Kişi
sənin
atan
,
əmin
,
dayın
... –
Mən
də
kloun
olmaq
istəyirəm
... –
uşaq
bu
dəfə
bərkdən
dedi
”.
“
Mənim
birinci
yalanım
”
da
mövzunun
peşəkarcasına
işlənməsi
,
ömrün
kiçik
bir
zolağında
yaşanılan
həyatın
təsviri
o
qədər
səmimi
,
xarakterikdir
ki
...
Bu
yalan
müəllifin
hələ
həyatın
isti
-
soyuğuna
alışmadığı
,
rənglərini
ayırd
etmədiyi
bir
vaxtda
baş
vermişdi
.
Amma
yalan
baş
tutduqdan
sonrakı
mənzərə
ona
əsl
həqiqəti
dərk
etməkdə
yardımçı
olur
.
Mətbuat
aləminə
gəlişi
,
jurnalistin
peşəsinə
münasibəti
,
gənclik
köynəyində
olan
müəllifin
baş
verənləri
düzgün
qiymətləndirməsi
üçün
gerçək
materialdır
.
Həyatın
bir
-
birindən
fərqli
görünən
rəngləri
anaların
söhbətində
də
aydın
nəzərə
çarpır
.
Oğulların
yaxşı
,
yaxud
pis
olması
nədən
yaranır
?
Həyatın
xoş
,
yaxud
bəd
görünən
tərəfləri
bir
yandan
tale
yazısıdırsa
,
başqa
bir
tərəfdən
,
onun
göz
açdığı
mühitdən
,
ailədən
əxz
etdiyi
tərbiyəyə
söykənir
.
Sən
bir
dərdə
bax
!
Beş
oğlun
ola
,
o
da
... “
Beşi
də
qənim
kəsilib
ömrümə
-
günümə
.
Biri
türmədə
,
biri
“
rusetdə
”,
üçü
də
ki
,
avaradı
.
Biri
-
birinə
dəyməz
,
biri
də
heçinə
” (“
Yaxşı
anaların
oğulları
”).
Lakin
bu
analarla
yol
yoldaşı
olan
bir
başqa
ana
da
var
.
Bu
ana
19
yaşında
şəhid
olmuş
oğlunun
ad
günündə
onun
uyuduğu
“
Şəhidlər
Xiyabanı
”
na
gedir
...
Natiq
Məmmədlinin
“
Dolma
”
hekayəsi
əvvəldən
axıradək
tünd
rənglərlə
xarakterizə
olunur
.
Milli
təəssübkeşlik
hissilə
dolu
olan
bu
hekayə
oxucunu
başdan
sonacan
həyəcanda
saxlayır
.
Qafqazlıların
Tiflisin
“
Suliko
”
restoranında
üzləşdiyi
vəziyyəti
doğrudan
da
sakit
izləmək
olmur
. “
Dolma
”
da
üç
-
dörd
cümlə
ilə
xislətini
açan
erməni
Rubiklə
, “
ağ
rəngdə
yalanları
”
ilə
onu
ifşa
edən
azərbaycanlının
,
adı
çəkilən
xörəyin
kimin
mətbəxinə
məxsus
olması
üstündə
mübahisəsi
və
araya
düşmüş
gərginliyi
yumşaltmağa
çalışan
gürcü
Vadonun
müdaxilələri
bütün
rənglərin
tündləşdiyi
nöqtədir
.
Rubikin
dolmanı
erməniləşdirərək
“
bizdə
onun
yüz
cür
növü
var
”,
deməklə
qonşusuna
məxsus
olan
hər
şeyi
özününküləşdirmək
siyasətinə
müəllifin
nifrəti
tüğyan
edir
.
Mən
onun
bütün
hekayələrində
ən
kiçik
detala
,
ştrixə
belə
,
ehtiyatla
yanaşdığını
gördüm
.
Yəni
o
,
rəngləri
düz
seçməkdən
ötrü
gördüyü
,
yaşadığı
həyata
ədəbi
forma
verərək
işləməyi
üstün
tutub
.
Ona
yad
olan
,
qoxusunu
,
rəngini
duymadığı
,
seçmədiyi
hadisələrə
ürək
qızdırmadığından
yaxın
düşməyib
–
bildiyindən
yazıb
.
O
,
yazdıqlarıyla
heç
kimə
ibrət
dərsi
keçmir
,
sadəcə
,
yaşadığı
həyatı
,
çoxumuzun
fərqində
olmadığımız
bulanıqlığı
durultmaq
,
hər
şeyi
öz
rəngində
,
öz
biçimində
görmək
,
yaşadıqlarını
ədəbi
düşüncəsində
sahmanlayaraq
ədəbiyyata
gətirmək
arzusundadır
.
Bu
arzunun
gerçəkliyə
apardığı
yol
çoxlarının
həyatda
görmədiyi
,
seçə
bilmədiyi
xarakterik
rənglərdən
keçir
.
Natiq
Məmmədli
əlinə
qələm
aldığı
vaxtdan
belə
xarakterlərin
,
belə
rənglərin
axtarışındadır
.
Bu
axtarışlarında
gənc
yazıçıya
uğurlar
arzulayıram
.
Bizi Facebookda izləyin
Müəllifin digər yazıları
İrəvanda anadilli mətbuatımızın təməl daşı: 110 yaşlı "Ləklək"
18.03.24
İrəvandakı dini-mənəvi və tarixi abidəmiz: Göy Məscid
05.02.24
İrəvanda Azərbaycan mətbuatı: "Bürhani-həqiqət"ə bir nəzər - Şəfəq Nasir yazır
08.01.24
Ömrə naxış salan illər - Şəfəq Nasirdən yubiley yazısı
31.10.23
Milli birliyimizin yeni təcəssümü: Qərbi Azərbaycan amalı
25.08.23
Ədəbi ovqatımızda Qarabağ zəfəri - Şəfəq Nasir yazır
11.07.23
Parlaq zəkalı, günəş timsallı qadınlar - Şəfəq Nasir yazır
06.03.22
Bülbülcan ocağının ecazi işığında - Şəfəq Nasir yazır
26.01.22
Böyük diplomat, cahanşümul sərkərdə
24.12.21
Köynəyi yaşıl oğlanlar - Anım
16.06.21
Vətən səmasında parlayan Günəş
24.12.20
Kitab-albom janrında mükəmməllik meyarı - Resenziya
07.09.20
Nəriman Nərimanovun həyat və yaradıcılığı haqqında sanballı tədqiqat
22.05.20
"Bir şəhid ailənin tarixçəsi"ndən yaranan elegiya - Nəriman Nərimanov-150
O, doğulduğu gündən şəhidliyə yol gedirdi. Uca Yaradan millətinin içində sevib-seçdiyi bəndələrindən biri kimi onu önə çəkdi.
09.03.20
Xocalı: Susmayan harayımız
Hələ yeniyetmə çağlarımdan yaşadığım bir hiss məni indinin özündə də tərk etmir: elə ki qışın sərt, qarlı-şaxtalı, sazaqlı, yağmurlu havalarında təbiət buz nəfəsilə hər yanı dondurur, o zaman
26.02.20
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
Kriminal
Mədəniyyət
İdman
Şou-biznes
Ədəbiyyat
Çap versiyası
© 2012-2024 525.AZ Müəllif hüquqları qorunur.
Sayt Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera və Internet Explorer ver. 7.x ilə tam dəstəklənir. Məlumatdan
istifadə etdikdə istinad mütləqdir.