“525-ci qəzet”in 27 aprel sayında nələr var? - ANONS
Müəllimlərə metodik dəstək keyfiyyət və inkişaf üçün vacib şərtə çevrilib
Güney ziyası: Sədyar Vəzifə Eloğlu
...Gözlük gözlərimin əl ağacıdır, Gözlüyüm qoymur ki, yıxıla gözüm. - Elxan Yurdoğludan poetik nümunələr
Haqqımızda
|
Əlaqə
|
Mobil versiya
|
Köhnə 525
|
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
COP29
Mədəniyyət
İdman
Dünya
Qarabağ
Ədəbiyyat
Digər
Şəhidlər-qazilər
"525" - 30
Ədəbi köşk: Nə var, nə yox?
Müsahibə
Region
Rəsmi
Şou-biznes
525-ci qəzetə yubiley təbrikləri
"525" - 25
Faydalı
Media
Turizm
Maraqlı
Təhsil
Texnologiya
Son xəbərlər
26 Aprel 2024
23:42
"Əl-Hilal" ardıcıl 21-ci qələbəsini qazandı
23:36
Ağdamda Minalardan və partlamamış hərbi sursatlardan təmizləmə üzrə İşçi qrupun iclası keçirilib
23:24
Türkiyədə keçirilən beynəlxalq festival Bakıda da təşkil olunacaq
23:18
Moskvanın mərkəzində 9 may günü spirtli içkilərin satışı məhdudlaşdırılacaq
23:05
Aşıq sənətinə yeni töhfə
22:51
İraq Kürdüstanında qaz yatağı atəşə tutulub, ölənlər var
22:39
Səudiyyə Ərəbistanı Həcc ziyarəti ilə bağlı dünya zəvvarlarına müraciət edib
22:27
"Liverpul" 48 saat ərzində yeni baş məşqçisini açıqlayacaq
22:05
Monteneqro Baş nazirinin müavini: Azərbaycanla əlaqələrə böyük önəm veririk
22:00
“525-ci qəzet”in 27 aprel sayında nələr var? -
ANONS
21:57
PSJ hücumçusunu satdı
21:34
Hindistan və Azərbaycan tekstil sahəsində əlaqələri gücləndirir
21:26
Dünyanın ən gözəl ölkələrindən birində işləmək istərdinizmi?
21:17
Prezident İlham Əliyevin Almaniyaya işgüzar səfəri başa çatıb
21:14
Çadın ABŞ qüvvələrini ölkədən çıxaracağı
iddia edilir
21:00
Müəllimlərə metodik dəstək keyfiyyət və inkişaf üçün vacib şərtə çevrilib
20:50
Azərbaycan Prezidenti və Almaniyanın Kansleri birgə mətbuat konfransı keçiriblər -
YENİLƏNİB 1
20:48
İranda avtomobilə PUA hücumu nəticəsində 2 nəfər ölüb
20:31
Nigeriyada 8 silahlı dəstə üzvü öldürülüb
20:29
Azərbaycan cüdoçusu Avropa çempionu olub
20:22
İlham Əliyevin Ştaynmayer ilə geniş tərkibli görüşü olub -
YENİLƏNİB - 2
20:16
Çin alman səfiri XİN-ə çağırıb
20:08
Prezident İlham Əliyevin Almaniya XİN rəhbəri ilə görüşü olub -
YENİLƏNİB
20:00
Güney ziyası: Sədyar Vəzifə Eloğlu
19:53
İsveç Latviyaya ordu göndərəcək
19:53
Prezident İlham Əliyevin BƏƏ-nin sənaye və qabaqcıl texnologiyalar naziri ilə görüşü keçirilib -
YENİLƏNİB 1
19:48
ABŞ Qəzzanın şimalına humanitar yardım göndərib
19:43
"Düşen əzələ distrofiyası xəstəliyinə yanaşmada müasir yeniliklər" adlı seminar keçirilib
19:33
Rusiya: ABŞ Ukraynadakı münaqişəni qəsdən uzadır
19:20
Xatirə Rəhimbəylinin yaradıcılıq gecəsi keçirilib
19:18
Dəri xərçənginə qarşı ilk peyvənd sınaqdan keçirilir
19:16
Zelenski orduya Dəstək Qüvvələrinin komandirini vəzifəsindən azad edib
19:08
Azərbaycan və Almaniya prezidentlərinin təkbətək görüşü olub -
YENİLƏNİB
19:00
...Gözlük gözlərimin əl ağacıdır, Gözlüyüm qoymur ki, yıxıla gözüm. -
Elxan Yurdoğludan poetik nümunələr
18:55
Nazir mayda vətəndaşları qəbul edəcək
18:44
Şəki -Zaqatala Regional Təhsil İdarəsi üzrə birinci sinfə qəbulla bağlı 32 alternativ qeydiyyat mərkəzi yaradılıb
18:36
BDU məzunları dövlət qulluğu imtahanlarında ən yüksək nəticə göstəriblər
18:30
“Yaşıl iqtisadiyyat, rəqəmsal Azərbaycan” – UNEC-də ictimai müzakirə
18:28
Azərbaycanla Ermənistan arasında 28 sərhəd dirəyi quraşdırılıb
18:20
Bu məktəblərə şagird qəbulunda yenilik
18:16
ABŞ gəmisi Qəzza zolağında lövbər salıb
18:13
Zəngilan və Laçında birinci sinfə qəbulla bağlı alternativ qeydiyyat mərkəzləri fəaliyyət göstərəcək
18:11
Mahir Emrelidən Azərbaycan cüdoçularına dəstək
18:07
Nazir müavini “Maarifçi” tələbə-məzun təcrübə proqramının iştirakçıları ilə görüşüb
18:05
Cənubi Kaliforniya Universitetində buraxılış mərasimi ləğv edilib
18:00
Biz rəqs edə bilirikmi? -
Əlisəfdər Hüseynov yazır
17:54
Qazaxıstanın Baş Qərargah rəisi Azərbaycan HHQ-nin komanda məntəqəsində olub
17:23
İlham Əliyev Berlində XV Petersberq İqlim Dialoqunun Yüksək Səviyyəli Seqmentində çıxış edib -
YENİLƏNİB-5
17:00
Hər şey sülh müqaviləsinə doğru -
Sosial şəbəkədə yazılanlar
16:40
Kəmaləddin Heydərov Göygöl şəhərində vətəndaşları qəbul edib
16:29
Musiqi və incəsənət məktəblərinə şagird qəbulu ilk dəfə elektron qaydada aparılacaq
16:00
Qarış-qarış Zəfər
15:58
Azərbaycan kubokunda nominal meydan sahibi bilindi
15:44
Azərbaycan Prezidenti: Biz istənilən ölkə kimi media məkanımızı xarici neqativ təsirdən qorumalıyıq
15:39
Kamran Əliyev Ağdaşda vətəndaşları qəbul edib
15:27
Prezident İlham Əliyev: COP29 qarşıdurma arenası olmayacaq
15:20
Azərbaycan Ordusunda bu il qəsdən adam öldürmə və intihar hadisələri azalıb
15:11
İlham Əliyev: Azərbaycan ilə Ermənistan arasında gedən sülh danışıqlarını yüksək qiymətləndiririk
15:08
Azərbaycan Prezidenti: Artıq 6 min keçmiş köçkün öz dədə-baba torpağına qayıdıb
15:07
Prezident İlham Əliyev: Sülhə nail olmaq üçün çox yaxşı fürsətlər var
15:05
Şolts: COP29-un uğurla keçəcəyinə inanıram
15:00
Səssiz dünyanın balaca sakinləri
14:55
2024-cü ilin büdcə xərclərinin 40, cari xərclərin 70 faizi sosial yönümlüdür
14:48
Olaf Şolts: Almaniya Azərbaycan və Ermənistana sülh yolunda dəstək göstərməyə hazırdır
14:42
XİN-in mətbuat katibi BDU-nun Jurnalistika fakültəsində olub
14:40
Prezident İlham Əliyev və Kansler Olaf Şoltsun Berlində geniş tərkibdə görüşü başa çatıb -
YENİLƏNİB
14:31
Bakı Ali Neft Məktəbində MBA ixtisasları üzrə qəbul sayı artırılıb
14:28
Şahruddinin komandası "Qalatasaray"a qarşı
14:23
“UNEC alimlərindən kitab tövsiyələri”
14:19
Berlində Azərbaycan və Almaniya liderlərinin təkbətək görüşü başa çatıb -
YENİLƏNİB
Son xəbərlərin davamı »
“Teatr konfransı” təhlil müstəvisində
Yazar
Oxunub:
2439
dəfə
a
-
A
+
14.11.12 12:23
Aydın TALIBZADƏ
TARİXİ
-
KULTUROLOJİ
ASPEKT
VƏ
YA
BİR
PAKET
TƏKLİF
Aydın
TALIBZADƏ
Azərbaycan
teatrı
tarixində
,
təbii
ki
,
mən
yerli
mədəniyyət
şəbəkəsində
avropatipli
peşəkar
teatrın
təşəkkül
və
inkişaf
tarixini
nəzərdə
tuturam
,
teatr
konfransı
keçirmək
ənənəsi
olmayıb
,
o
da
ki
ola
beynəlxalq
formatda
.
İndi
Azərbaycanda
bu
ənənə
var
;
təptəzə
bir
ənənədir
ki
, 2012-
ci
ildə
yaradılıb
!
Bir
zamanlar
bu
,
Azərbaycan
teatr
ictimaiyyətinin
arzularının
son
həddi
sayıla
bilərdi
.
Bugünsə
biz
bu
hadisəyə
az
qala
adi
bir
olay
kimi
yanaşırıq
,
konfransla
bağlı
tələb
və
iddialarımızı
ortaya
qoyuruq
,
konfransdan
həməncə
konkret
nəticələrin
gündəmə
çıxarılmasını
umuruq
,
təşkilatçıların
,
iştirakçıların
müzakirəsindən
,
tənqidindən
yayınmırıq
,
çəkinmirik
.
Mən
bu
məqamı
da
pozitivlər
ayağına
yozuram
:
konfransa
belə
bir
reaksiya
,
belə
bir
münasibət
son
dərəcə
normal
bir
şeydir
və
beynəlxalq
əhəmiyyətə
malik
hadisənin
Azərbaycan
teatr
mühitilə
qaynayıb
-
qarışmasının
əlamətidir
.
Lakin
...
tələsmək
nəyə
gərək
:
məsələləri
bir
-
bir
çözmək
daha
doğru
yol
.
Əvvəla
ondan
başlayaq
ki
,
müasir
dövrdə
Azərbaycan
mədəniyyəti
dövlət
siyasətinin
prioritetlərindən
biri
kimi
total
şəkildə
inkişaf
etdirilir
,
yəni
praktiki
olaraq
heç
bir
sahə
dövlət
qayğısından
kənarda
qalmır
,
mədəniyyətin
milli
və
dünyəvi
formalarının
dinamik
gəlişməsi
balansı
hər
bir
an
gözlənilir
.
Bu
kontekstdə
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransının
mövcudluq
təminatçısı
,
onun
funksionallığının
qarantı
da
Azərbaycan
Dövlətidir
.
İkincisi
:
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransı
adi
bir
tədbir
deyil
,
siyasi
-
kulturoloji
aksiyadır
,
dünya
teatr
məkanına
bir
mesajdır
və
teatr
sənətinin
inkişafı
ilə
əlaqədar
qəbul
olunmuş
Dövlət
Proqramının
icrası
yönündə
mühüm
bir
addımdır
.
Bu
addım
bizi
dünya
teatr
məkanına
yaxınlaşdırır
,
dünya
teatrının
çağdaş
tendensiyalarının
Azərbaycana
daxil
olması
üçün
qapılar
açır
.
Uşaq
və
Gənclər
Teatrları
Beynəlxalq
Assosasiyasının
(
ASSİTEJ
)
“
sərhədləri
aşmaq
,
xalqlar
arasında
körpülər
qurmaq
”
ideyasının
həqiqəti
də
elə
budur
.
Ona
görə
də
hələ
I
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransında
Azərbaycan
Mədəniyyət
və
Turizm
Nazirliyinin
Təşkilat
Komitəsi
,
başda
nazir
müavini
Ədalət
Vəliyev
olmaq
şərtilə
,
qərara
aldı
ki
,
konfarns
ənənəyə
çevrilsin
və
iki
ildən
bir
keçirilsin
.
Və
bu
xüsusda
nəzərdən
qaçırılmadı
ki
,
konfransın
gerçəkləşməsində
bizim
qədər
dünya
da
maraqlıdır
.
Ol
səbəbdən
“
Dünya
teatr
prosesi
XXI
əsrdə
:
problemlər
,
perspektivlər
,
alternativlər
”
mövzusunda
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransı
ikinci
dəfə
Azərbaycan
mədəniyyətinin
mövcudluq
şəbəkəsinə
daxil
oldu
və
öz
iki
günlük
həyatını
fləşmob
ritmində
yaşadı
.
Və
bu
fləşmobun
içində
müxtəlif
kalibrli
media
mənsubları
yaxınlaşıb
mənə
bir
sualla
müraciət
edirdilər
(
elə
bil
ki
öncədən
yığışıb
sözü
bir
araya
qoymuşdular
): “
Bu
konfransın
səmərəsi
nədir
?”
Yaxşı
sualdır
:
konkret
və
birbaşadır
;
di
gəl
ki
,
primitivdir
.
Çünki
qarşılığında
mən
də
soruşa
bilərdim
:
bir
ağacdan
bar
götürmək
üçün
neçə
il
lazımdır
;
neçə
il
sərasər
qulluq
etmək
lazımdır
ki
,
ağac
qol
-
budaq
atsın
,
böyüsün
?
İndi
təsəvvür
eləyin
:
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransı
iki
ildən
bir
olmaq
şərtilə
cəmi
dörd
gün
yaşayıb
!
Bizsə
istəyirik
ki
,
konfransın
real
bəhrələrini
toplayıb
onları
sapa
düzək
.
Olurmu
heç
?
Hərçənd
konfransın
ictimai
-
siyasi
və
kulturoloji
səmərəsi
gözönündə
...
və
bunu
hamı
təsdiqləyir
.
Azərbaycan
Respublikasının
mədəniyyət
və
turizm
naziri
Əbülfəs
Qarayev
: “
II
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransı
Azərbaycan
dövlətinin
mədəni
inteqrasiyaya
çox
böyük
önəm
verdiyinin
əyani
sübutudur
”.
ASSİTEJ
-
in
prezidenti
,
Cənubi
Afrika
təmsilçisi
İvet
Hardi
: “
Bakının
belə
mədəni
hadisələrə
ev
sahibliyi
etməsi
dünyanın
diqqətini
Azərbaycan
mədəniyyətinə
cəlb
edir
”.
Əli
İhsan
Kaleçi
,
Fransanın
Saynt
-
Blejö
Teatr
Tədqiqatları
İnstitutunun
bədii
rəhbəri
,
rejissor
-
yazıçı
: “
İki
il
əvvəl
keçirilən
konfransda
da
iştirak
etmişdim
və
düşünürəm
ki
,
Azərbaycanın
bu
istiqamətdə
fəaliyyətə
başlaması
çox
önəmlidir
.
Çünki
teatr
hazırda
dünya
masştabında
böhran
dövrünü
yaşayır
.
Avropada
,
Qərbdə
bu
cür
maraqlı
konfranslar
keçirilmir
.
Teatrın
problemləri
gündəmə
gətirilmir
.
Bu
baxımdan
Bakı
konfransını
yüksək
qiymətləndirirəm
”.
Əli
İhsan
Kaleçinin
fikrindən
sonra
bircə
“
no
comment
”
ifadəsi
yazılsa
,
kifayət
edər
.
Nədən
ki
,
bizim
keçirdiyimiz
konfrans
Azərbaycanın
dünya
teatr
ictimaiyyətinə
bağışladığı
bir
hədiyyə
qismində
yozulur
hətta
.
Ancaq
buna
baxmayaraq
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransı
öz
qayəsinə
görə
hələ
də
dünya
teatr
ictimaiyyətilə
əlaqələr
şəbəkəsini
qurmaq
mərhələsindədir
.
Ona
görə
də
burada
Beynəlxalq
Teatr
İnstitunun
(
BTİ
),
ASSİTEJ
-
in
,
Teatr
Tənqidçiləri
Beynəlxalq
Assosasiyasının
təmsilçiliyi
önə
çəkilir
.
Bu
işdə
məqsəd
yaradıcılıq
mübadilələri
üçün
şərait
yaratmaq
və
konfransın
təqdim
etdiyi
şansdan
maksimum
yararlanmaqdır
.
Heç
də
təsadüfi
deyildi
ki
,
bu
dəfəki
konfransa
dünyanın
35
ölkəsindən
80-
ə
yaxın
nümayəndə
gəlmişdi
:
hamısını
adbaad
xatırlatsam
,
burada
mənim
öz
fikirlərimə
yer
qalmayacaq
.
Konfransın
ideyası
isə
Cənubi
Afrikadan
gətirilmiş
“
Qadın
intizarı
”
tamaşasının
finalında
aktrisa
Tembi
Mtçalinin
sözlərində
öz
təcəssümünü
tapırdı
: “
Biz
danışmalıyıq
.
Mütləq
danışmalıyıq
.
Danışmasaq
,
ürəyimiz
partlayar
”.
Elə
ona
görə
də
bir
sıra
ölkələrin
teatr
mütəxəssisləri
öz
problemlərini
,
sənət
qayğılarını
götürüb
gəlmişdilər
Bakıya
...
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransı
eyni
zamanda
dünyanın
tanınmış
sənətçilərilə
birbaşa
təmasda
bulunmaq
imkanıdır
:
Litva
aktyorları
Regimantas
Adomaytis
və
Yuozas
Budraytis
,
habelə
kino
və
teatr
rejissoru
Kşiştof
Zanussi
kimi
peşəkarların
konfransda
iştirakı
dediklərimizin
əyani
sübutudur
.
Və
üstəgəl
,
ustad
dərsləri
və
üstəgəl
dünyanın
müxtəlif
regionlarından
məhz
konfrans
günlərində
göstərilmək
üçün
gətirilən
tamaşalar
...
Konfransa
toplaşanların
hamısının
,
bizimkilər
və
onlar
qarışıq
,
bir
ali
məqsədi
vardı
:
çağdaş
teatr
sənətinin
problemlərinin
çözülməsinə
yardımçı
olmaq
,
teatrın
gələcək
perspektivlərini
müəyyənləşdirmək
,
seyrçilərlə
teatrın
ünsiyyət
probleminin
müasir
həlli
yollarını
tapmaq
.
Bu
da
aydın
məsələdir
:
çünki
teatrı
yaşadan
,
onun
toplum
içrə
mövcudluğunu
mənalandıran
tamaşaçıdır
.
Seyrçisiz
teatr
,
büdcəsində
milyonlar
olsa
belə
,
yenə
də
ölü
teatrdır
.
Bunlar
əla
,
super
!
Di
gəl
ki
,
müasir
teatr
prosesini
içdən
,
nəzəri
-
praktiki
yöndən
,
fəlsəfi
aspektdən
aydınlatmaq
məramı
ilə
düşünülmüş
belə
bir
Teatr
Konfransının
əməli
gerçəkliyi
böyük
maliyyə
xərclərinin
hesabına
mümkünləşir
...
Və
təkcə
maliyyə
xərclərinin
hesabına
yox
...
Nədən
ki
,
cəmi
ikicə
günlük
bir
Teatr
Konfransı
təşkil
etmək
naminə
hər
hansı
bir
peşəkarlar
komandası
aylarla
fasiləsiz
işləməli
olur
.
II
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransını
keçirmək
niyyətilə
də
məhz
belə
bir
mobil
komanda
yaradılmışdı
və
ona
son
dərəcə
ağır
bir
missiyanın
öhdəsindən
gəlmək
tapşırılmışdı
.
Və
şükürlər
olsun
ki
,
bu
komanda
öz
vəzifəsini
layiqincə
yerinə
yetirdi
.
Ona
görə
də
istər
nazir
müavini
Ədalət
Vəliyevə
,
istər
nazirliyin
teatr
şöbəsinin
ildə
365
gün
əvəzinə
366
gün
işləyən
əməkdaşları
Naidə
İsmayılzadəyə
,
Vəfa
Kazımovaya
,
istərsə
də
xarici
əlaqələr
üzrə
koordinator
Şaiq
Səfərova
sonsuz
təşəkkürlər
!!!
Lakin
...
və
bir
də
lakin
...
və
bütün
bunlarla
yanaşı
...
Hər
hansı
bir
ideya
ətrafında
formalaşmış
teatrın
aktiv
,
canlı
fəaliyyət
ömrü
ilk
beş
illə
məhdudlaşır
:
növbəti
beş
il
teatrın
inersiya
ilə
yaşadığı
dövrdür
.
Bundan
sonra
həmin
teatr
ideyası
intensiv
şəkildə
reviziya
edilir
və
onun
köhnəldiyi
ortaya
çıxır
.
Çünki
tamam
yeni
və
fərqli
bir
nəsil
öz
düşüncəsi
,
öz
maraqları
və
öz
problemlərilə
tarixi
zamana
daxil
olur
və
nələrisə
,
elə
ideyaları
da
o
cümlədən
,
artıq
bəyənmir
.
Odur
,
mən
fikirləşirəm
ki
,
bəlkə
biz
də
Teatr
Konfransını
beş
ildən
bir
keçirək
,
ancaq
beş
gün
müddətinə
,
debatlarla
,
gündəliyə
daxil
edilmiş
yerli
və
dəvət
olunmuş
tamaşaların
müzakirəsilə
birgə
?!
Əvəzində
isə
teatr
təqviminə
dörd
ildən
bir
olmaq
və
Bakı
Beynəlxalq
Kukla
Teatrları
festivalına
toxunmamaq
şərtilə
,
yeni
bir
festival
əlavə
edək
?!
Bu
,
daha
ilginc
olmazmı
?
Yoxsa
Teatr
Konfransına
maraq
azala
bilər
.
Soruşacaqsınız
niyə
?
Çünki
iki
ildən
bir
təqribən
eyni
tərkibdə
respublikaya
axışan
qonaqlar
bəzən
özlərini
təkrarlayırlar
,
yeni
fikir
,
söz
söyləmək
iqtidarında
olmurlar
,
dünya
teatr
məkanında
gedən
proseslərdən
,
tendensiyalardan
bizə
yeni
heç
nə
deyə
bilmirlər
.
Bəlkə
biz
onları
Bakı
Beynəlxalq
Teatr
Konfransına
daha
məsuliyyətlə
,
respublikanın
teatr
ictimaiyyətinə
isə
daha
ciddi
,
daha
lütfkar
yanaşmağa
sövq
etməliyik
?
Mən
,
məsələn
,
Kşiştof
Zanussidə
gördüyüm
səmimiyyəti
,
açıqlığı
,
teatr
elitası
ilə
,
dinləyicilərlə
bölüşmək
həvəsini
bir
çox
digər
qonaqlarımızda
görə
bilmədim
.
Beynəlxalq
Teatr
İnstitutunun
baş
direktoru
Tobias
Byankone
,
artıq
dəfələrlə
Bakıda
olmasına
baxmayaraq
,
mən
hələ
ondan
maraqlı
bir
söhbət
və
ya
səmimi
bir
diskussiya
eşitməmişəm
və
ya
nəyisə
öyrətmək
,
nəyisə
məsləhət
vermək
həvəsi
görməmişəm
.
Yəni
bu
kimi
məqamlar
konfransda
qədərincədir
.
Axı
Beynəlxalq
Konfrans
özündə
turizm
elementlərini
qapasa
da
,
hər
şeydən
öncə
məqsədyönlü
işdir
,
ruhsal
çalışmadır
!
Mən
bunları
yazmasam
,
deməsəm
,
olmaz
!
Çünki
məramımız
Azərbaycan
teatrını
inkişaf
etdirmək
,
onu
seyrçilərə
,
yaxınlara
və
uzaqlara
sevdirməkdir
.
Bugün
Azərbaycan
teatrı
bir
neçə
il
bundan
öncəki
durumundan
xeyli
irəli
gedib
:
Milli
Teatr
,
Gənc
Tamaşaçılar
Teatrı
,
Musiqili
Komediya
Teatrı
,
Kukla
Teatrı
səviyyəcə
başqalaşıblar
:
sanki
diriliblər
,
canlanıblar
,
özlərinə
və
gördükləri
işə
inanıblar
;
tamaşalar
da
,
oyun
mədəniyyəti
də
biraz
daha
fərqli
olub
.
Odur
ki
,
bizim
hər
hansı
bir
teatr
konfransından
və
ya
festivalından
daha
üstün
nələrisə
ummaq
haqqımız
var
!
Hərçənd
mən
ulu
Mövlanənin
dediklərindən
dönməyəcəyəm
və
onun
arxasınca
bir
də
təkrar
-
təkrar
hamıya
söyləyəcəyəm
:
“
Yenə
gəl
,
yenə
gəl
,
hər
nəsən
yenə
gəl
,
kafirsən
,
atəşə
tapınırsan
,
bütə
tapınırsan
;
burax
və
gəl
...
Bu
bizim
qapımız
,
ümidsizlik
qapısı
deyil
;
yüz
kərə
tövbəni
pozmuş
olsan
da
,
yenə
gəl
”.
Yeni
konfranslarda
,
festivallarda
görüşmək
,
yeni
fikirlərlə
,
ideyalarla
bölüşmək
arzusu
ilə
!!!
Bizi İnstagramda izləyin
Müəllifin digər yazıları
Şəfəqdən doğan ümid - Aydın Talıbzadə yazır
06.02.24
ÖLÜLƏRİ XOŞBƏXT ETMƏK - Aydın Talıbzadə yazır
17.10.23
Müasir İran Otellosu - Aydın Talıbzadə yazır
08.02.23
Zənci və zəng - Aydın Talıbzadədən yeni esse
11.06.20
Seyr və Sehrin Məryam variantı - Aydın Talıbzadənin yazısı
Bəzən bir ad bir tədqiqatın, bir romanın, bir pyesin, bir şeirin məzmunu qədər dəyərli olur, onun cövhərini, ideya pafosunu yüzdə yüz ifadə eləyib fikir sayrışmaları ilə oynaya bilir, dəyişən mövzuların
13.04.20
Əziz Arif: mavi gözlü div və yaxud işığın şəklini çəkən
"Mavi gözlü div" ifadəsini ilk dəfə Nazim Hikmətə ünvanlayıblar. Arif Əzizi də mən mavi gözlü div bildim. Tanrı bu adamı yaraşıqlı yaradıb: uca boy, əqiq rəngli iri, duru, aydın gözlər. Gözlər
22.01.20
90 ilin 90 təhlil variantı - Aydın Talıbzadə yazır
Azərbaycan Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının milli mədəniyyət şəbəkəsində mövcudluq tarixinin 90-cı ildönümünə həsr edilir.
02.10.18
Patersonun 7 şeir günü
"Paterson" filmi ekrana kadr-misralar kimi gəlir, sərbəst şeirin daxili qafiyələri kimi gəlir: hətta o dərəcədə ki, misralar kadrlaşır, kadrlar misraya dönür.
11.05.17
Səma içrə bir nur
08.12.14
III Bakı Beynəlxalq Teatr Konfransı və yaxud müasir insanın teatr axtarışı
12.11.14
Mütləq və rəğmən
07.07.14
Buludlar üstündə gəzişən aktrisa
04.06.14
Obyektivdə İrlandiyadır və yaxud ailəiçi faşizm (davamı)
24.04.14
Obyektivdə İrlandiyadır və yaxud ailəiçi faşizm (resenziya-araşdırma)
Obyektivdə İrlandiyadır və yaxud ailəiçi faşizm resenziya-araşdırma
23.04.14
O şəhərdə bu şəhərin aktyoru (Cahangir Novruzov-60)
28.01.14
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
Kriminal
Mədəniyyət
İdman
Şou-biznes
Ədəbiyyat
Çap versiyası
© 2012-2024 525.AZ Müəllif hüquqları qorunur.
Sayt Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera və Internet Explorer ver. 7.x ilə tam dəstəklənir. Məlumatdan
istifadə etdikdə istinad mütləqdir.