Naxçıvanın elmi, ədəbi və mədəni mühiti: aktuallığını itirməyən tədqiqat obyekti
Çaparaq notlar - Firuz Mustafa yazır
Zəngəzur xatirələri və ya Naxçıvanda qorunan dəyərli irs
Durnalı dəftərlər panteonu
Haqqımızda
|
Əlaqə
|
Mobil versiya
|
Köhnə 525
|
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
COP29
Mədəniyyət
İdman
Dünya
Qarabağ
Ədəbiyyat
Digər
Şəhidlər-qazilər
"525" - 30
Ədəbi köşk: Nə var, nə yox?
Müsahibə
Region
Rəsmi
Şou-biznes
525-ci qəzetə yubiley təbrikləri
"525" - 25
Faydalı
Media
Turizm
Maraqlı
Təhsil
Texnologiya
Son xəbərlər
18 Aprel 2024
23:46
ABŞ Fələstinin BMT-yə qəbulunu dəstəkləməyəcək
23:34
Fərid Qayıbov ABŞ-də BMT rəsmisi və Dövlət Departamentinin nümayəndəsi ilə görüşüb
23:20
“Madriddə "Real"a qalib gəlməliyik"
23:14
Venesuela XİN ABŞ-nin sanksiyalar siyasətini pisləyib
23:00
Ukrayna hərbçiləri sursat çatışmazlığı fonunda mövqelərini qoruya bilmirlər
22:59
Arda Güler "Sevilya"ya rədd cavabı verdi
22:44
UEFA "Barselona"nı cərimələdi
22:32
Meksika sahillərində 5,6 maqnitudada zəlzələ olub
22:20
Türkiyədə güclü zəlzələ olub, dağıntılar və xəsarət alan var
22:00
“525-ci qəzet”in 19 aprel sayında nələr var? -
ANONS
21:56
Martda 25 mindən çox insan vəbaya yoluxub
21:45
Azərbaycan boksçusu Avropa çempionatına qələbə ilə başladı
21:34
Aİ İran və Rusiyaya qarşı yeni sanksiyaların tərəfdarıdır
21:16
ABŞ səfiri Ağdamın işğaldan azad edilmiş ərazisində səfərdə olub
21:15
Xorvatiyada keçirilən ümumi seçkilərdə Xorvatiya Demokratik İttifaqı qalib gəlib
21:13
İsrail yenidən hərəkətə keçsə, daha ciddi cavab veriləcək
20:48
"S&P” Azərbaycan ilə bağlı iqtisadi göstəriciləri yeniləyib
20:40
Aİ İranın İsrailə hücumuna görə sanksiyalar tətbiq edəcək
20:37
İngiltərə kubokunun formatı dəyişir
20:29
Yunanıstanın Baş naziri Ərdoğanla görüşəcək
20:12
Zelenskidən “Hava Hücumundan Müdafiə Dəstəyi” sistemi tələbi
20:00
Naxçıvanın elmi, ədəbi və mədəni mühiti: aktuallığını itirməyən tədqiqat obyekti
19:27
Amsterdamdan turizmlə mübarizə planı:
Otel tikintisi qadağandır
19:13
"Əş-Şəbab"a qarşı keçirilən əməliyyatda 10 nəfər zərərləşdirilib
19:00
Çaparaq notlar -
Firuz Mustafa yazır
18:32
Almaniyada 2 nəfər rus casusluğu ittihamı ilə həbs edilib
18:25
Respublika Pediatriya Mərkəzi yaradılıb, direktor təyin edilib
18:16
Azərbaycan Milli Məclisi ilə Yeni Kaledoniya Konqresi arasında Əməkdaşlıq haqqında Memorandum imzalanıb
18:00
Zəngəzur xatirələri və ya Naxçıvanda qorunan dəyərli irs
17:39
Azərbaycanla Türkiyə arasında gəlirlərə görə ikiqat vergitutma aradan qaldırılacaq
17:20
Noyerdən yeni rekord
17:19
Azərbaycan Avstriya ilə birgə sənaye layihələrinin icrasını müzakirə edib
17:13
Azərbaycanın U-17 millisinin heyətində dəyişiklik
17:10
"Google" ixtisarlara davam edir
17:07
Aİ Liderlər Zirvəsi başlayıb
17:05
Arda Güler "Sevilya"ya rədd cavabı verdi
17:00
Durnalı dəftərlər panteonu
16:59
Audiovizual Şura BDU-da “Media subyektləri” mövzusunda seminar keçirib
16:53
İqtisadi Zonaların İnkişafı Agentliyinin Peşə Təhsil Mərkəzinin yeni saytı istifadəyə verilib
16:47
Hindistanda ümumi seçkilər sabah başlayır
16:47
Baş prokuror Çində səfərdədir
16:37
"Yeni Kaledoniyanın müstəqilliyini əldə edəcəyinə inanırıq" -
Səməd Seyidov
16:22
"Azəriqaz"ın baş direktoru Ağdamda vətəndaşları qəbul edib
16:11
Uşaq və azyaşlılarla işləyən komissiyaların fəaliyyətinin keyfiyyətini artırmaq lazımdır
16:01
Fransa Afrikadan “müstəmləkə vergisi” olaraq illik 400-500 milyard dollar qazanc əldə edir
16:00
Dərketmənin əzabından xilas yolları -
Şəfa Vəli yazır
15:51
“Məktəblinin dostu” layihəsi hazırda 238 ümumi təhsil müəssisəsində həyata keçirilir
15:49
"Azərbaycanın torpaqlarını azad etməsi ilə Asiyada münaqişələrdən birinə son qoyuldu" –
Sarıbay
15:47
Bakıda bir sıra obyektlərdə sudan qeyri-qanuni istifadə halları aşkarlanıb
15:35
İndiyədək 700 uşaq müəyyən səbəblərə görə psixiatrlara yönəldilib
15:29
Milli Məclisdə Yeni Kaledoniya nümayəndələrinin iştirakı ilə konfrans keçirilir
15:18
Rəşad Nəbiyev Ağdaşda vətəndaşları qəbul edib
15:04
"Azərbaycanlıların Ermənistana qaytarılması üçün böyük həcmdə işlər görülməlidir" -
Zaxarova
15:00
Elmə və diplomatiyaya həsr olunan ziyalı ömrü
14:52
"Kişi müəllimlərin sayında azalma müşahidə olunmur"
14:41
UNEC Bakı Dizayn Akademiyası ilə əməkdaşlıq edəcək
14:37
Aİ-nin Bakı-İrəvan münasibətlərinin normallaşması ilə bağlı səyləri səmərəsizdir
14:29
Azərbaycan şahmatçıları Avropa çempionatında iştirak edəcəklər
14:21
Aprelin 21-də 46 mindən çox IX sinif şagirdi buraxılış imtahanı verəcək
14:16
“Şimali Kiprlə münasibətlərin yaradılması yalnız türk amili ilə bağlı deyil” -
Cavanşir Feyziyev
14:05
Azərbaycan dünyada qidası təhlükəsiz olan ən öndəgedən ölkələrdən biridir
14:00
Torpağı tanıyanlar və tanıdanlar... -
Nadir Yalçın yazır
13:56
Ağdamda yerləşən Türkiyə-Rusiya Birgə Monitorinq Mərkəzinin fəaliyyəti dayandırılacaq
13:51
"Ermənistan Cənubi Qafqazda vəziyyəti gərginləşdirmək üçün ABŞ və Aİ üçün alətdir"
- Rusiya XİN
13:48
İsveç Baş naziri COP29-a dəvət edilib
13:45
Azərbaycan və Yeni Kaledoniya parlamentləri əməkdaşlıq memorandumu imzalayıb
13:42
Burkina-Faso fransalı diplomatları “persona non-grata” elan edib
13:36
Tariximizin qanlı səhifələrindən biri olan Başlıbel faciəsindən 31 il ötür
13:31
İşğaldan azad olunan ərazilərdə 13 məktəb tikilir -
2-nin inşası başa çatıb
13:25
Sabah hava necə olacaq?
Son xəbərlərin davamı »
Həyatla ölüm arasında
Yazar
Oxunub:
2626
dəfə
a
-
A
+
29.12.12 12:02
Cavanşir YUSİFLİ
YAXUD
NEYNƏK
,
A
DƏRDİN
ALIM
...
Gecəli
-
gündüzlü
dünyanın
şərhi
,
onun
içinə
gömülən
sirlərin
də
açımı
belədir
:
bir
var
görünənlər
,
bir
də
var
görünməyənlər
...
Ancaq
bu
sadə
və
primitiv
izahla
insan
yalnız
bəhs
etdiyi
şeylərin
səthinə
toxunub
da
keçir
,
ağlı
başına
gəldikdə
isə
,
daha
dərin
mətləbləri
anlamağa
vaxt
çatmır
.
Dünyada
hər
şey
bəlkə
də
bu
vaxt
acısından
sona
qədər
açılmır
,
izah
edilmir
,
naməlumluqda
itib
-
batır
,
ya
bəlkə
nəyisə
açmağa
,
izah
etməyə
ehtiyac
yoxdu
və
açılsa
belə
həmən
o
səthə
toxunmaq
kimi
olacaq
.
Hər
halda
nəsr
mətnləri
,
hekayə
,
roman
mətnləri
insanın
bilmək
istədiyi
sirri
gizlədib
,
özündən
on
qat
ağır
pərdəyə
bürüyüb
itirməklə
yeni
sirlər
yaratmaq
üçündür
.
Mən
dünyanın
sirləri
ilə
oynayan
romanları
xoşlayıram
.
Nəticəsi
,
ideyası
yazılmamışdan
bəlli
olan
əsərləri
oxumuram
və
fikrimcə
,
bu
əsərlərin
insanların
öyrənmə
,
nəyəsə
vaqif
olmaq
eşqinə
qətiyyən
dəxli
yoxdu
.
İnsan
üçün
əsas
şey
,
onun
mahiyyətini
bəlləyən
nəsnə
məhz
nəyəsə
vaqif
olmaq
,
min
illər
boyu
sabit
görünən
şeylərin
düzümünü
dəyişdirmək
çabasıdır
.
Elə
bu
səbəbdən
Mübariz
Cəfərlinin
son
zamanlar
yazdığı
üç
romanı
(“
Bərpaçı
”, “
Bənna
”
və
“
Bağban
”)
yüksək
qiymətləndirir
,
onların
bizim
nəsr
prosesində
,
ümumən
ədəbi
gəlişmədə
rol
oynayacaqlarına
dərindən
inanıram
.
Vaxt
gələcək
, –
buna
heç
bir
şübhəm
yoxdu
, –
bu
ortabablıq
dövrü
keçəcək
,
insanların
sözlə
məzələnib
ədəbiyyatdan
şöhrət
qazanmaq
yolu
kimi
bəhrələnmək
xəstəlikləri
arxada
qalacaq
,
onda
bu
romanların
içində
nə
böyük
gücün
yatdığı
görünəcək
.
Mən
bu
giriş
sözünü
yazmaya
da
bilərdim
,
Mübariz
onsuz
da
usta
nasir
kimi
tanınır
,
kimdənsə
lap
elə
kəşfiyyat
məqsədi
ilə
soruşduqda
,
təqribən
bu
sözləri
eşidə
bilərsən
:
bilirsənmi
,
onun
nə
mükəmməl
hekayələri
var
...
Ancaq
məsələ
heç
bunda
da
deyil
,
məsələ
həm
nə
yazmaqdadı
,
həm
də
necə
yazmaqdadı
.
Bu
sahədə
də
Mübarizi
digərlərindən
demək
olar
ki
,
heç
nə
fərqləndirmir
,
povest
povest
,
hekayə
hekayə
,
roman
da
roman
ölçüsündədir
.
Əsas
məsələ
təhkiyənin
canı
olan
əhvalat
və
hekayətlərin
arxa
planını
göstərməkdədir
.
Müqayisə
düzgün
olmasa
da
təqribən
belə
deyə
bilərik
:
bu
cür
yazmaq
Blok
kimi
bütün
metaforaları
,
müqayisə
,
bədii
bəzək
-
düzəyi
bir
kənara
tullayıb
,
birbaşa
mənanı
göstərməkdir
.
Bizdə
adətən
Füzulini
anlamayanların
bir
bəhanəsi
olur
ki
,
dil
qəlizdir
,
izafətlər
anlaşılmır
,
qəlib
köhnədir
,
yaxud
ərəb
-
fars
tərkibləri
....
Ancaq
bu
adamların
ağlına
gəlmir
ki
,
mətndə
dil
yox
,
metadil
əsasdır
,
kaleydoskop
yox
,
onun
içində
fırlanan
məna
kombinasiyaları
önəmlidir
.
Yazıya
keçid
kimi
,
belə
bir
təəssüratımı
bölüşmək
istərdim
.
Bir
gün
Şamaxı
səfərimizdə
səfər
yoldaşlarımızın
başı
başqa
yerdə
qarışmışkən
çalğıçılara
pul
verdi
,
xahiş
elədi
ki
, “
Şirvan
şikəstəsi
”
ni
çalsınlar
.
Musiqi
çalındıqca
coşur
,
üzü
işıqlanır
,
ancaq
əsas
misralara
çatdıqda
peşman
kimi
olur
,
əlləri
yanına
düşürdü
.
Çalğıçılar
“
neynək
,
neynək
,
a
dərdin
alım
”
ı
sıradan
bir
misra
kimi
deyirdilər
,
bu
türkünün
fəlsəfəsi
,
həyatla
ölümün
sərhədini
cızan
mahiyyəti
adi
şey
kimi
itib
-
batırdı
.
Mübarizin
“
Bənna
”
romanı
həcmcə
kiçikdir
,
ancaq
bu
romandakı
qatlar
,
məna
ilə
oyunlar
son
dərəcə
maraqlı
və
insanı
düşündürən
incəliklərlə
doludur
.
Burada
mətnlə
mətndənkənar
gerçəklik
arasındakı
münasibətlər
,
onların
bir
-
biri
ilə
dilləşməsi
,
bir
-
birini
gah
izah
edib
aydınlaşdırması
,
gah
da
məlum
şeyləri
sirr
tülünə
bürüyərək
ortaya
yeni
mənalar
,
yeni
həqiqətlər
qoyması
romanın
strukturunun
nə
qədər
mürəkkəb
olduğundan
xəbər
verir
.
Əsərdə
həyat
hekayətlərinə
müəyyən
,
ancaq
çox
orijinal
bucaq
altından
baxılır
,
oxucuya
sadə
nəql
deyil
,
ilk
növbədə
çözümü
asan
olmayan
labirint
təqdim
edilir
.
Bu
,
hardasa
qədim
müdriklərin
dünyanın
alt
qatlarında
gizli
saxlanılan
mətləbləri
açmasına
bənzəyir
;
bir
cəhəti
bəri
başdan
vurğulayım
ki
,
adı
çəkilən
romanda
müasir
nəsr
təcrübəsi
ilə
səsləşmədən
çox
dilləşmə
,
oppozisiya
yaratmaq
meyli
var
.
Hadisələr
,
onların
kəsişmə
xəttindəki
labirint
əvvəlcədən
qurulan
modelə
,
bədii
-
fəlsəfi
mexanizmə
tabe
deyil
və
belə
olduğu
üçündür
ki
,
əsər
Markesi
,
yaxud
Borxesi
,
yaxud
qədim
müdriklərin
fantaziyalarını
deyil
,
əslində
çox
mürəkkəb
və
qəliz
xarakterə
malik
həyatın
özünü
xatırladır
,
onun
sirlərinə
işarə
vurmağa
yönəlir
.
Kiminsə
modeli
,
yaxud
bu
modelə
bənzər
mexanizmlə
yazılan
mətn
sadəcə
həmin
model
və
mexanizmlərə
yazılan
şərhlərdir
.
Haqqında
bəhs
edilən
əsərdə
süjet
,
təhkiyə
dinamikası
son
dərəcə
canlıdır
və
burada
artıq
-
əskik
heç
nə
yoxdur
.
Romanın
məzmununu
,
fabulasını
nəql
etmək
istəsən
,
neçə
dəfə
öz
-
özünə
danışsan
da
,
sonda
yenə
də
nəyisə
yaddan
çıxartdığını
təsdiqləməli
olacaqsan
.
Çünki
əsərdəki
“
aldadıcı
vahid
mənanı
”
tapmaq
üçün
süjet
xətti
o
qədər
haçalanır
ki
,
getdiyin
yolda
bu
döngələrin
birini
unutsan
,
əhvalatın
məntiqi
zəif
və
tamamlanmamış
görünəcək
.
Müəllif
əslində
sadə
bir
əhvalatın
dinamikasında
nə
qədər
eniş
və
yoxuşun
ola
biləcəyini
tutur
,
bir
az
əvvəl
real
cizgilərlə
rəsm
etdiklərinin
üstünü
”
qaralayır
”,
ona
elə
nüanslar
əlavə
edir
ki
,
bir
hadisə
qırığından
neçə
-
neçə
döngə
yaranır
və
bunlar
hadisələrin
arxa
planında
gizlin
qalanları
nişan
verirlər
.
Hadisələrin
“
arxa
bağçasını
”
anlatmaq
üçün
müəllif
təhkiyə
məqamını
da
yaxşı
seçir
:
həyatla
ölümün
sərhədində
.
Bu
isə
,
yəni
həyatla
ölümün
sərhədində
dayanıb
dünyaya
baxmaq
sabit
,
tərpənməz
görünən
hər
şeyi
hərəkətə
gətirir
,
dünya
yer
-
yerdən
tərpənir
,
lərzəyə
gəlir
,
adi
bir
işartını
tutmaq
üçün
“
burulğan
”
yaradılır
,
elə
hadisələr
baş
verir
ki
,
dənizdə
dalğanın
“
əlinin
arxası
və
ovcunun
içi
”
görünür
.
Hər
şey
ondan
başlanır
ki
,
zərgər
Neman
günlərin
bir
günü
uşaqlarına
musiqi
müəlliməsi
tutur
:
gözəllər
gözəli
,
qəddi
-
qamətli
,
döşləri
göz
deşən
...
Bu
xanım
uşaqlara
musiqidən
başqa
nə
varsa
öyrədir
,
onları
qəribə
nağılları
ilə
sehrləyir
,
bir
dəfə
əlini
yanağına
yüngülcə
toxundurmaqla
az
qala
həyatlarını
dəyişir
.
Və
təkcə
dəyişmir
,
həm
də
onlar
üçün
bir
ömür
sirr
yaradır
,
onların
və
ətrafdakıların
ömrünü
labirint
tülünə
bürüyür
.
İnsan
bir
şeyə
ürəkdən
inansa
,
inan
ki
,
olacaq
.
Və
uşaq
da
buna
inanır
,
bu
fikir
beyninə
,
ruhuna
o
qədər
yeriyir
ki
,
nağılın
mabədini
özü
bir
ömür
boyu
quraşdırmaqla
məşğul
olur
.
Uçmaq
istərkən
eyvandan
yıxılıb
şil
-
küt
olur
,
ayaqları
əlil
arabasına
bərkidilsə
də
,
xəyalında
bütün
dünyanı
gəzir
,
gah
dərviş
,
gah
müsafir
,
gah
da
...
hamının
sirri
olur
.
Bəzən
bir
ömrün
,
bir
insanın
,
bir
insan
həyatının
...
yaradığı
sirr
eni
-
uzunu
bəlli
dünyada
elə
əngin
ərazilər
inşa
edir
ki
,
bunu
yaşamağa
insan
nəfəsi
bəs
etmir
,
neçə
-
neçə
nəslin
enerjisi
sərf
edilir
və
ən
əsası
kiminsə
yuxusunu
,
kiminsə
həqiqətini
anlamağa
açar
olur
.
Təqribən
belə
,
mənbələrin
birində
olduğu
kimi
: 1247-
ci
il
noyabr
ayının
beşi
,
cümə
axşamı
idi
.
Mövlana
ilə
Şəms
həzrətləri
otaqda
söhbət
edirdilər
,
Allah
-
təaladan
və
onun
çeşidli
himayədarlıq
məqamlarından
bəhs
edirdilər
.
Bu
zaman
qapı
döyüldü
və
Şəms
həzrətlərini
bayıra
çağırdılar
.
Şəms
Təbrizi
üzünü
Mövlanaya
tutub
“
məni
qətl
etmək
üçün
çağırırlar
”
dedi
və
çölə
çıxdı
.
Orada
bir
qrup
insan
bir
anda
üzərinə
hücum
etdi
.
Şəms
Təbrizi
həzrətlərinin
“
Allah
!!”
deyən
səsi
eşidildi
.
Mövlana
o
saat
çölə
çıxdı
,
heç
kimi
görmədi
.
Yerdə
qan
ləkələri
vardı
.
Dərhal
oğlu
Sultan
Vələdi
oyandırıb
vəziyyəti
aydınlaşdırmağı
istədi
.
Nə
elədilərsə
,
Şəmsin
cəsədi
tapılmadı
.
Bu
cinayəti
işləyənlər
yeddi
kişi
idi
.
Aralarında
Mövlananın
oğlu
Alaəddin
də
varmış
.
Yeddisi
də
qısa
zaman
içində
“
yaxalanıb
”
müxtəlif
bəlalara
düçar
olub
öldü
.
Bir
gecə
Sultan
Vələd
yuxusunda
Səms
Təbrizinin
cəsədinin
bir
quyuya
atıldığını
gördü
.
Şəms
ona
“
mən
filan
yerdəki
quyudayam
.
Məni
buradan
çıxarıb
dəfn
edin
”
xahiş
etdi
.
Sultan
Vələd
oyanıb
ən
yaxın
dostları
ilə
yuxudan
gördüyü
quyunu
tapmağa
yollandı
.
Tapıb
Mövlananın
mədrəsəsində
dəfn
etdilər
”.
Bu
mətnin
şübhəsiz
ki
,
Mübarizin
romanı
ilə
birbaşa
əlaqəsi
yoxdu
və
üstəlik
roman
tam
başqa
mətləblərdən
bəhs
edir
.
Ancaq
mətnin
qurulmasında
bir
məqam
var
ki
,
bunların
hər
ikisində
uyğun
gəlir
:
vaxt
-
vədə
yetişir
,
elə
bir
durum
yaranır
ki
,
əfsanə
həqiqətin
,
həqiqətsə
əfsanənin
içində
itib
-
batır
,
bax
bu
vəziyyətdə
ayrıca
olaraq
əfsanədən
və
ayrıca
olaraq
həqiqətdən
danışmaq
,
onların
dəqiq
sərhədini
göstərmək
mümkün
olmur
.
Onlar
bir
-
birinə
keçir
,
bir
-
birinə
nüfuz
edir
və
həyat
da
elə
budur
.
Romanda
dünyadakı
mövcud
harmoniya
anlayışı
darmadağın
edilir
,
harmoniya
adına
deyilən
şeylərin
əslində
xaos
olması
ortaya
çıxır
.
Bənna
bir
tikili
inşa
edərkən
daşları
elə
qoymalıdır
ki
,
birinin
çıxıntısı
o
birisinin
qısalığı
ilə
tən
gəlsin
,
yaxud
zərgər
elə
işləməlidir
ki
,
yerdən
göyə
məsafə
üzük
qaşının
parıltısına
sığsın
.
Bu
harmoniyanı
,
dünya
içində
onun
bütün
gözəl
və
parlaq
cizgilərini
ovuc
içinə
yığıb
bir
-
bir
daşların
düzümündə
əks
etdirən
usta
adi
bir
sınaqdan
çıxa
bilmir
.
Sonra
onu
sınağa
çəkən
zərgər
Neman
dostuna
ölüm
ayağında
,
son
nəfəsində
başqa
bir
ismarıc
yollayır
.
Bu
dünyada
günahlarımı
yumaq
üçün
usta
bir
məscid
tikməlidir
.
Bu
kodun
yozumu
da
odur
ki
,
Nemanın
xəyallarında
bütün
dünyanı
dolaşan
,
çox
danışan
və
insanları
bu
qeyri
-
adi
söhbətləri
ilə
heyrətləndirən
və
bezdirən
əbədi
şikəst
oğlu
məkanı
dəyişməli
,
ustanın
evində
yaşamalıdır
.
Roman
bitsə
də
bu
suallar
bitmir
,
yaxud
bu
suallara
zərrə
qədər
də
aydınlıq
gəlmir
.
Son
olaraq
ona
deyə
bilərik
ki
,
nəsr
mətnində
əhvalatların
arxa
planını
göstərmək
,
yeni
təhkiyə
,
yeni
üslub
axtarışları
həmişə
mövcud
ənənəyə
oppozisiya
yaratmaqla
müşayiət
edilir
və
zənnimcə
,
Mübariz
də
yaradıcılığında
səssiz
-
küysüz
elə
bu
işlə
məşğuldur
.
Bizi İnstagramda izləyin
Müəllifin digər yazıları
Yaşar Qarayev yaradıcılığı: bədii mətn və ədəbiyyatşünaslıq mətni
Tənqidçi və ədəbiyyatşünasın yaradıcılığı timsalında mətnin bədii mətnə və sonradan ədəbiyyatşünaslıq mətninə çevrilməsini izləmək maraqlıdır.
24.11.16
Vaqif Səmədoğlu: "...həyat ayrılıq imiş insanla ölüm arasında...",
Vaqif Səmədoğlu çağdaş poeziyada çox fərqli bir fiqurdur, bunu təkcə onun mövzularına, üslubuna, hadisə və ya əşyaya bədii mətndə yanaşma tərzinə görə demirik, bunlar onsuz da aydındır.
02.02.16
Əli Kərim küçəsi - nə xoşbəxt imişəm bir zaman, Allah...
03.07.15
Bərpaçıya məktublar
27.04.15
Kitab yaddaşı
30.04.14
Poeziya sükut deməkdir (Bir şeirin dedikləri )
18.04.14
Paşa
18.02.14
Bir şeirin dedikləri (Ramiz Rövşənin ad gününə)
23.12.13
Başlamamış bitən səfər, yaxud qadağan işarəsi
06.12.13
Azərbaycan romanının 120 ilinə geniş bir nəzər
27.11.13
Əli Kərim sevgisi
yaxud AYRILIQ ZAMANINDA ANLADIM Kİ, BİR SÖZÜK
21.10.13
Orxanın roman-METAFORASI
09.09.13
Konseptual mətnlər: sözə sözün bitdiyi yerdən başlamaq...
01.07.13
Bu adamı sevməyəsən, neyləyəsən...
29.04.13
Hər vaxtın xeyir, Aqil müəllim
“Bayatı-Şiraz”dan Aqil Abbasa qədər...
01.04.13
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
Kriminal
Mədəniyyət
İdman
Şou-biznes
Ədəbiyyat
Çap versiyası
© 2012-2024 525.AZ Müəllif hüquqları qorunur.
Sayt Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera və Internet Explorer ver. 7.x ilə tam dəstəklənir. Məlumatdan
istifadə etdikdə istinad mütləqdir.