“525-ci qəzet”in 8 may sayında nələr var? - ANONS
Musiqi mədəniyyətimizin unudulmaz nümayəndəsi
Fəhləlikdən elmin zirvəsinə doğru
Mətbuat tariximizin tədqiqinə dəyərli töhfə - Nəsiman Yaqublu yazır
Haqqımızda
|
Əlaqə
|
Mobil versiya
|
Köhnə 525
|
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
COP29
Mədəniyyət
İdman
Dünya
Qarabağ
Ədəbiyyat
Digər
Şəhidlər-qazilər
"525" - 30
Ədəbi köşk: Nə var, nə yox?
Müsahibə
Region
Rəsmi
Şou-biznes
525-ci qəzetə yubiley təbrikləri
"525" - 25
Faydalı
Media
Turizm
Maraqlı
Təhsil
Texnologiya
Son xəbərlər
8 May 2024
14:05
"Çalışacağıq ki, daha kütləvi imtahanları da elektron formata keçirək"
14:00
NATO münaqişəyə müdaxilə edəcəkmi? -
Xaqani Cəfərli yazır
13:54
Bu il Azərbaycanda vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərində 229 min şəxs qəbul edilib
13:48
Azərbaycan xüsusi təyinatlıları Türkiyədə iki böyük beynəlxalq təlimdə iştirak edirlər
13:42
Prezident: "Şərq-Qərb və əks istiqamət üzrə daha böyük həcmdə yüklərin daşınması münasibətlərimizi daha da gücləndirəcək"
13:39
Əli Əsədov və Cevdet Yılmaz arasında ikitərəfli görüş keçirilib
13:36
Sabah Bakının bəzi küçələrində avtomobillərin hərəkətinə məhdudiyyət qoyulacaq
13:34
İlham Əliyev: "Azərbaycan tərəfdaş ölkələrlə, o cümlədən Bolqarıstanla yaşıl enerji kabeli istiqamətində çox fəal iş aparır"
13:31
Bir sıra fərdi yaşayış evlərinin həyətlərini su basıb -
VİDEO
13:28
“Həmrəylik halqası” təşəbbüsü regionun enerji təchizatı üçün vacibdir" -
Bolqarıstan Prezidenti
13:25
Məhkəmə Anar Məmmədli barəsində qərar verib
13:22
Prezident: "Son vaxtlar Azərbaycan ilə Bolqarıstan arasında ticarət dövriyyəsi bir neçə dəfə artıb"
13:19
FHN: Ötən sutka 15 yanğına çıxış olub
13:16
İlham Əliyev: "Azərbaycan qazının Bolqarıstana ixracı ildən-ilə artmaqdadır"
13:13
Sabah hava necə olacaq?
13:09
"COP29-un keçirilməsində Azərbaycana dəstək verməyə hazırıq" -
Bolqarıstan Prezidenti
13:07
Bakı, Sumqayıt şəhərləri və Abşeron rayonu üzrə may ayının pensiyaları ödənilib
13:05
Rumen Radev: "Azərbaycan və Bolqarıstanı dostluq, tərəfdaşlıq və qarşılıqlı hörmət birləşdirir"
13:03
Azərbaycan və Bolqarıstan prezidentləri mətbuata bəyanatlarla çıxış ediblər -
YENİLƏNİB
13:00
"Qızıl Aypara"nın Şəki bölməsi təhsil müəssisələrində maarifləndirmə tədbirləri təşkil edir
12:58
Prezidentlər "Azərbaycan və Bolqarıstan arasında strateji tərəfdaşlığın gücləndirilməsi haqqında Birgə Bəyannamə"ni imzalayıblar
12:54
Qəbələdə minik maşını yanıb
12:51
Azərbaycan-Bolqarıstan sənədləri imzalanıb
12:48
COP29-un prezidenti Rusiya Elmlər Akademiyasının nümayəndələri ilə görüşüb
12:42
İcma İƏT sammitinin Qərbi Azərbaycanla bağlı qərarını alqışlayıb
12:39
Azərbaycan və Bolqarıstan prezidentləri arasında geniş tərkibdə görüş olub -
YENİLƏNİB
12:36
Bakı ICESCO Nazirlər Konfransına ev sahibliyi edəcək
12:31
Mətbuat Şurasının təmsilçiləri "Yeni Tərtər" qəzetinin 90 illik yubiley toplantısında iştirak ediblər
12:25
Azərbaycan Kino Mərkəzi və Kino Sənayesinin İnkişafı İB ssenari müsabiqəsi elan edir
12:19
Azərbaycan və Bolqarıstan birinci xanımlarının görüşü olub
12:13
Azərbaycanda sosial, işsizlikdən və icbari tibbi sığorta daxilolmaları artıb
12:07
Dörd ayda istehlakçılara 59 mln. manatdan çox ƏDV qaytarılıb
12:00
Məleykə Abbaszadə: "İştirakçı sayı 10 mindən az olan imtahanlar elektron formatda keçiriləcək"
11:57
İlham Əliyevlə Rumen Radev arasında təkbətək görüş başlayıb
11:54
"Fintex Summit" tədbirinin tarixi açıqlanıb
11:48
Baş Prokurorluqda Heydər Əliyevin anadan olmasının 101-ci ildönümü ilə əlaqədar tədbir keçirilib
11:42
BSU-da tədqiqatçılar üçün maarifləndirmə tədbiri keçirilib
11:36
Dövlət Xidməti 102 yaşlı veteranı təltif etdi
11:31
ADY-nin qatarları ilə səfər edənlərin sayı 22 faizə yaxın artıb
11:25
Qızıl və gümüş bahalaşıb
11:19
Yaxın aylarda Şuşa "DOST" mərkəzi istifadəyə veriləcək
11:13
Su hövzələrində davranış qaydaları barədə tədbirlər keçirilib
11:10
Bolqarıstan Prezidentinin rəsmi qarşılanma mərasimi olub
11:07
Ərdoğan bu gün Əli Əsədovu qəbul edəcək
11:00
Qlobal iqlim dəyişikliyinə və sülhə töhfə -
COP29
10:54
Elçin Əmirbəyov: "Zəngəzur dəhlizi Ermənistanı təcrid vəziyyətindən çıxara bilər"
10:48
Zaqatalada dönərdən zəhərlənənlərin vəziyyəti açıqlanıb
10:42
Dünya bazarlarında neft ucuzlaşıb
10:36
Bu il 180 mindən çox Asan İmza sertifikatı verilib
10:31
Mayın 9-da Bakı metropoliteninin iş rejimi dəyişdiriləcək
10:25
Elçin Əmirbəyov İsrail XİN nümayəndəsi ilə Cənubi Qafqaz və Yaxın Şərqdəki vəziyyəti müzakirə edib
10:19
Daxau düşərgəsində azərbaycanlı əsirlərə həsr olunan xatirə lövhəsi açılıb
10:13
Ermənistan ordusunda qeyri-döyüş, dinc şəraitdə baş verən ölüm hallarının sayı artıb
10:07
Abşeronda bir neçə evdən böyük məbləğdə valyuta və qızıl oğurlanıb
10:00
"Ermənistanın COP29-un Bakıda keçirilməsinə razılığı etimad tədbirlərinin nəticəsidir" -
Elçin Əmirbəyov
09:54
Mərkəzi Bankın bu günə olan valyuta məzənnələri
09:48
Bəzi yerlərdə şimşək çaxıb, leysan yağıb -
FAKTİKİ HAVA
09:42
ABŞ Azərbaycanda neft hasilatı üzrə proqnozunu artırıb
09:36
"Çin lideri Ursula fon der Lyayen ilə görüşdə Makronu alçaldıb" -
Fransalı siyasətçi
09:31
Masallıda narkotik vasitə satan şəxslər saxlanılıblar
09:25
Azərbaycan nefti ucuzlaşıb
09:19
Pirallahı və Şüvəlanın qaz təchizatında fasilə yaranacaq
09:13
Bakıda sıxlıq müşahidə olunan yollar -
SİYAHI
09:07
Dələduzluq edən paytaxt sakini həbs edilib
09:00
Slovakiyanın Baş naziri Avropa İttifaqını kəskin tənqid edib
7 May 2024
23:58
HƏMAS 33 israilli girovu azad etməyə razıdır
23:46
Mask Argentina Prezidenti ilə görüşüb
23:09
Makron və Si Cinpin İranın nüvə problemindən danışdılar
22:57
Səhiyyə Nazirliyi və Elektron Təhlükəsizlik Xidməti əhaliyə müraciət edib
22:20
Rusiya Xarkov və Donetskdə 2 yaşayış məntəqəsini
nəzarətə götürdü
Son xəbərlərin davamı »
“Babam və mən” yaxud Mansurovlar nəsli fotoşəkillərdə
Mədəniyyət
Oxunub:
2823
dəfə
a
-
A
+
02.12.12 15:11
SƏADƏT
Uzun
illər
Bakı
Dövlət
Universitetinin
Jurnalistika
fakültəsində
“
Ekran
dramaturgiyası
”
və
“
Televiziya
rejissorluğu
”
fənnindən
dərs
deyən
,
ömrünün
40
ilini
kino
sənətinə
həsr
edən
,
monoqrafiyalar
,
dərsliklər
müəllifi
,
professor
Aydın
Dadaşovun
tədrisinin
əsas
qayəsinin
nəzəriyyənin
tətbiqi
olduğunu
bütün
tələbələri
bilir
.
Onun
internet
şəbəkəsində
yerləşdirilən
son
dövrdə
lentə
aldığı
“
Nisgil
”, “
Sirk
səmasının
cazibəsi
”, “
Çapıqlı
adam
”
və
nəhayət
, “
Babam
və
mən
”
filmlərini
nəzərdən
keçirməklə
,
dramaturji
qanunların
ekran
əsərinə
tətbiqinin
məhsuldar
nəticəsini
görmək
mümkündür
. “525-
ci
qəzet
”
in
28.04.2012-
ci
il
tarixli
şənbə
sayında
“
Çapıqlı
adam
”
filminin
bədii
məziyyətlərini
oxuculara
çatdırmağa
səy
göstərmişdik
.
İndi
isə
“
Babam
və
mən
”
sənədli
filmini
nəzərdən
keçirək
.
Musiqiçilər
nəsli
kimi
məşhur
olan
Mansurovlar
ailəsinə
həsr
olunmuş
“
Babam
və
mən
”
sənədli
filminin
fotoşəkillər
üzərində
qurulması
ekran
əsərinin
hər
kadrının
sanki
rüşeymdən
cücərməsini
gözönü
səciyyələndirir
.
Ötən
əsrin
əvvəllərində
neft
bumu
ilə
bağlı
çiçəklənmə
dövrü
başlayan
Azərbaycanda
zəngin
iş
adamı
olan
Məşədi
Süleymanın
özünün
fotoaparatı
ilə
Avropa
səyahətinə
çıxması
Mansurovlar
nəslinin
zəngin
foto
mədəniyyətinin
mövcudluğundan
xəbər
verməklə
yanaşı
,
yüz
ildən
sonra
yaranacaq
sənədli
filmin
vizual
təməlini
də
yaratdı
.
Filmin
mətn
həllini
isə
kompüter
arxasında
oturaraq
,
babasının
fotolarını
nümayiş
etdirib
münasibət
bildirən
Azərbaycan
Bəstəkarlar
İttifaqının
birinci
katibi
,
bəstəkar
Eldar
Mansurovun
daxili
monoloqu
yaradır
.
Səyahət
etdikləri
yerlərin
fotolarını
çəkən
Məşədi
Süleymanla
qardaşı
Mirzə
Mansurun
səyahət
zamanı
başlarına
gələn
hadisələrin
dövrün
fotoları
əsasında
aparıcı
mətnində
səslənməsi
mükəmməl
audiovizuallığı
təmin
edir
.
Qardaşların
getdikləri
məkanlar
,
tanış
olduqları
maraqlı
insanlarla
çəkdirdikləri
fotoların
bu
günədək
ailə
arxivində
qorunub
saxlanılması
nəhayət
ki
,
Mansurovların
zəngin
foto
arxivinin
bədii
həllini
verir
.
1952-
ci
ildə
babası
Məşədi
Süleymanla
çəkdirdiyi
fotonun
necə
çəkildiyini
xatırlamasa
da
,
fotoaparatının
obyektinə
düşmüş
kadrlara
zaman
-
zaman
baxdığını
söyləyən
Eldar
Mansurov
mənəvi
keçmişə
bağlılığın
təzahürünə
çevrilir
.
Onun
mətnində
qamətli
kişi
kimi
tanınan
Mansurov
qardaşları
–
Məşədi
Süleyman
və
Mirzə
Mansur
bəyin
hətta
yerişlərindən
belə
,
qadınların
xoşlanması
,
çoxlu
çamadanları
olan
qardaşların
xarici
ölkələrə
gəzməyə
gedərkən
özləriylə
tar
,
fotoaparat
aparması
,
həmin
ölkələrdə
çoxlu
şəkillər
çəkdirməsi
fikrinin
qabardılması
babalara
həsəd
hissinin
göstəricisinə
çevrilir
.
Vağzalları
,
qatarları
,
asma
körpüləri
fotolarda
izləməklə
Avropaya
şütüyərək
,
ilk
mənzil
başında
qarla
örtülmüş
Helsinkiyə
çataraq
,
şam
meşələrinin
arasında
saunada
istirahət
edən
qardaşların
fin
mətbəxindən
məmnun
qalmayıb
Şərq
plovu
arzulamaları
həmən
reallaşır
.
Yeməkxanaları
,
dükanları
gəzib
plov
üçün
ət
,
yağ
,
ərik
qurusu
,
düyü
olduğunu
öyrənən
Məşədi
Süleymanın
tapılmayan
kişmiş
üçün
qardaşı
Mirzə
Mansuru
Peterburqa
göndərməsi
məmnunluq
yaradır
.
Artıq
Avropanın
“
göbəy
”
i
Parisdə
ovsunlanan
qardaşların
səhər
oyanan
kimi
özlərini
çatdırdıqları
kafedə
yüz
ədəd
buterbrod
sifariş
vermələrini
zarafat
sayan
ofisiantın
özünü
itirməsi
,
mətbəxdəki
aşpazların
çıxıb
müştərilərə
heyrətlənmələri
,
restoranın
sahibinin
qəzetə
zəng
edərək
fotoqraf
çağırıb
iştahlı
qafqazlıların
şəkillərini
çəkdirib
,
ertəsi
gün
qəzetdə
çap
etdirməsi
filmin
komizmini
artırır
.
İtalyan
mətbəxi
,
pendir
,
pizza
fotoları
ilə
ekrana
gələn
Roma
mətbəxini
bəyənməyən
qardaşların
restoranların
birində
sahibkarın
icazəsilə
şiş
əvəzi
qalın
məftildən
istifadə
edərək
həyətdə
tonqal
qalayıb
qoyun
ətindən
kabab
bişirmələri
,
qəfil
aləmi
götürən
tüstüdən
yanğının
baş
verdiyini
düşünən
qonşuların
çağırdığı
yanğınsöndürənlərin
italyan
şərabı
üçün
ən
ləziz
qəlyanaltının
Qafqaz
kababı
olduğunu
təsdiqləmələri
janr
təyinatını
qoruyur
.
İnsanlara
,
xüsusən
qadınlara
böyük
hörməti
olan
Məşədi
Süleymanın
Avstriya
səfərində
Vyana
teatrının
məşhur
opera
müğənnisi
,
kök
əndamlı
Emiliya
Svillinqlə
dostluq
etməsi
,
ona
Abşeron
qızılgüllərindən
buket
edib
qatarla
göndərməsi
,
əvəzində
sitrus
meyvələr
alması
ünsiyyətin
poetik
həllini
verir
.
Teatrda
Məşədi
Süleymanla
tanış
olan
Vyana
operasının
primadonnası
Selma
Kurzun
öz
şəklini
almanca
avtoqrafla
Məşədi
Süleymana
bağışlaması
həm
də
intellektual
əlaqəni
səciyyələndirir
.
Bir
neçə
dil
bilən
və
1900-
cü
ildə
Parisdə
dünya
sərgisində
iştirak
edən
Məşədi
Süleymanın
qardaşı
Mirzə
Mansurla
orada
olan
vaxt
“
Moulin
Rouge
”-
də
“
Kankan
”
rəqsini
seyr
etmələri
filmin
maraqlı
bir
məqamını
ekrana
gətirir
.
Rəqqasə
xanımlardan
biri
ilə
gecələyən
Mirzə
Mansurun
daxili
azadlığının
onun
draması
ilə
qarşılaşdırılması
nəzəriyyənin
uğurlu
tətbiqinə
rəvac
verir
.
Rəqqasə
xanımla
fotoşəklinə
faşist
sxolastikasının
kölgə
saldığı
,
sonralar
məşhur
tarzən
kimi
ad
-
san
qazanmış
Mirzə
Mansurun
davamçısı
Ənvərin
müharibənin
qurbanı
olduğuna
yanıb
-
yaxılırıq
.
Hadisələrin
inkişafı
artıq
doğma
Bakıda
cərəyan
etdikcə
biz
“
Maşo
”
adlı
rəqqasə
keşiş
qızı
ilə
sevgi
macərası
fonunda
Qafqazda
ilk
notlu
xalq
-
musiqi
orkestri
yaratmaq
üçün
pul
verən
,
məşqlərin
aparılması
üçün
yer
ayıran
,
afişalar
çıxartdıran
,
konsertlər
təşkil
edən
Məşədi
Süleymanın
tarzən
dostu
,
daşnaklara
yardımdan
imtina
etdiyi
üçün
təqib
olunan
Lazer
Ter
-
Avanesova
Kiyevdə
mənzil
alması
sosial
-
siyasi
dalğada
insan
münasibətlərinin
həlledici
rolunu
təsdiqləyir
.
Özünün
sosial
-
siyasi
dəyərilə
seçilən
növbəti
epizodda
bu
günümüzə
qədər
davam
edən
erməni
terroruna
münasibət
yeni
kontekstdə
canlanır
.
Belə
ki
,
neft
milyonçusu
Musa
Nağıyevin
İsveçrədə
vərəmdən
müalicə
olunan
oğlu
İsmayılın
Məşədi
Süleymana
yazdığı
məktublarında
Bakıdakı
erməni
qırğını
ilə
bağlı
nigaranlıq
öz
əksini
tapır
.
Və
bu
tarixi
-
xronikal
epizodun
ardınca
dünyadan
nakam
getmiş
İsmayılın
şərəfinə
milyonçu
atasının
tikdirdiyi
“
İsmailiyyə
”
binasının
içərisindəki
nadir
kitabxana
və
tarixi
əşyalarla
birgə
erməni
terrorçuları
tərəfindən
yandırılıb
külə
döndərilməsi
vizuallığı
artırır
.
Sonralar
bərpa
olunmuş
“
İsmailiyyə
”
binasının
qarşısından
keçərək
Milli
Azərbaycan
Tarix
Muzeyinə
üz
tutan
bəstəkar
Eldar
Mansurov
babasının
burada
saxlanılan
dəyərli
əşyalarını
nümayiş
etdirməklə
,
mövzunu
nizamlayır
.
Montaj
edilmədən
yeddi
dəqiqə
davam
edən
bu
uzun
planda
babasının
öz
əliylə
hazırladığı
,
müxtəlif
səfərlərə
götürdüyü
tarını
,
səfər
çəkici
-
bıçağını
,
sim
-
mizrab
,
kamerton
saxladığı
mücrüsünü
,
portsiqarını
,
qoşa
Kuba
siqarının
metal
və
dəri
qablarını
cibində
gəzdirdiyini
və
nəhayət
,
peşəkar
aktyor
məharətilə
gecə
yatarkən
məxsusi
işləməli
bığ
bağından
necə
istifadə
etdiyini
əyani
nümayiş
etdirməsi
,
hətta
babasına
bənzəmək
üçün
ötən
əsrin
əvvəllərində
Bakıda
dəb
olan
ucu
burma
bığ
da
saxladığını
vurğulaması
müsahibin
intellektual
səviyyəsinin
göstəricisinə
çevrilməklə
,
informasiya
gerçəkliyini
artırır
. 38
yaşlı
Məşədi
Süleymanın
evinə
11
yaşında
gəlin
köçən
,
üstəlik
18
yaşında
dünyaya
uşaq
gətirərkən
vəfat
edən
Həcər
xanımın
draması
bu
epizod
daxilində
öz
bədii
həllini
tapır
.
Rastlaşdığı
maraqlı
məqamları
fotoaparatın
yaddaşına
köçürüb
gələcəyə
göndərən
,
əl
ilə
düzəltdiyi
tarı
səsləndirməklə
,
minilliklərin
süzgəcindən
keçmiş
mədəniyyəti
Avropaya
əyani
çatdırmaqla
,
mənəvi
kimliyimizi
bəyan
etməklə
yanaşı
,
kübar
xanımların
mərhəm
imicini
qazanan
Məşədi
Süleymanın
timsalında
tarixin
xronoloji
ardıcıllıqla
izlənilməsi
daha
bir
epizodu
sosial
-
siyasi
istiqamətə
yönəldir
.
İmperiyanı
təmsil
edən
məmurlara
,
generallara
,
jandarm
rəislərinə
xanımlarıyla
birgə
ziyafətlər
verən
Məşədi
Süleymanın
bağında
Məşədi
Əzizbəyov
başda
olmaqla
,
kommunarları
–
bolşevikləri
belə
gizlətməsi
siyasi
uzaqgörənliklə
deyil
,
ehtiyacı
olana
yardım
kimi
təzahürünü
tapan
mentalitetə
söykənir
.
Bakıya
bolşeviklərin
gəlişiylə
mülkləri
,
bağları
əlindən
alınan
Məşədi
Süleymanın
Nəriman
Nərimanovla
yaxın
münasibəti
hesabına
,
Üzeyir
bəyin
sayəsində
indiki
“
Köhnə
Univermaq
”
da
musiqi
şöbəsində
çalışarkən
,
satdığı
tarı
musiqiçi
olmaq
həvəsinə
düşüb
alət
seçə
bilməyən
heyvərənin
başında
sındırması
əslində
modernizmə
xas
olan
ironiyanı
bütün
film
boyu
kadrarası
məqamlarda
belə
sezilməklə
önə
çəkə
bilir
.
Və
bir
vaxtlar
yardım
əli
uzatdığı
bolşeviklərin
hakimiyyəti
dövründə
kiçik
mənzildə
yaşayıb
,
gününü
darısqal
emalatxanada
tar
düzəltməklə
keçirən
Məşədi
Süleymanın
ömrünün
sonrakı
illərini
keçmişin
parlaq
xatirələri
ilə
yaşaması
taleyini
sevmək
məcburiyyətində
qalan
qəhrəmanımıza
rəğbət
yaradır
.
Filmin
növbəti
bölümündə
dövrün
repressiyalarından
xilas
olan
atasından
,
o
cümlədən
əmisindən
muğam
sənətinin
incəliklərini
əxz
edən
Bəhram
Mansurovun
erkən
yaşlarında
peşəkar
tarzən
kimi
tanınmaqla
,
musiqi
tariximizə
düşməsi
öz
əksini
tapır
.
Dövrünün
bütün
mahir
xanəndələrini
müşayiət
etməklə
yanaşı
, 55
il
ərzində
Azərbaycan
Dövlət
Akademik
Opera
və
Balet
Teatrının
solisti
olan
Bəhram
Mansurovun
bircə
Leyli
ilə
Məcnunu
“
qovuşdura
bilməməsi
”
nə
təəssüfləndiyi
tamaşaçıda
təbəssüm
yaradır
.
Sənət
xiridarı
olan
ömür
-
gün
yoldaşı
ilə
böyütdüyü
və
musiqi
təhsili
verdiyi
üç
oğlunu
bəstəkar
,
dirijor
,
tarzən
görmək
istəyən
Bəhram
Mansurovun
ayda
bir
neçə
dəfə
imkan
tapıb
eyvanda
kabab
bişirməsinin
də
fotoşəkillərdə
ekrana
gətirilməsi
Mansurovların
qastronomik
mədəniyyətinin
genetik
yaddaşda
yaşadığından
xəbər
verir
.
YUNESKO
-
da
Azərbaycan
musiqisini
təbliğ
edən
ilk
azərbaycanlı
musiqiçi
olan
Bəhram
Mansurovun
vallarının
dünyaya
yayılması
fonunda
bəstəkar
Eldar
Mansurovun
atasına
həsr
etdiyi
“
Bəhramnamə
”
muğam
-
rok
sintezinin
səhnəyə
gətirilməsi
bu
bölməni
tamamlayır
.
Sonuncu
bölmədə
film
boyu
kompüter
qarşısında
oturmaqla
,
babasından
,
atasından
qalma
fotoşəkilləri
şərh
edərkən
keçmişinə
haqlı
vurğunluğu
gözə
çarpan
(
xüsusən
babasının
inqilaba
qədərki
ömür
yoluna
həsəd
çəkən
)
bəstəkar
Eldar
Mansurovun
da
mahnılarının
bütün
dünyada
səsləndirilməsi
,
repertuarlarını
formalaşdırdığı
şou
-
biznes
ulduzları
ilə
fotoşəkilləri
nümayiş
olunduqdan
sonra
Mansurovlar
nəslinin
sonuncu
nümayəndələrinin
musiqi
sənət
yolunu
seçməmələrinin
üzə
çıxması
və
nəhayət
,
qucağındakı
körpə
nəvəsinin
əlindəki
mobil
telefona
həvəs
göstərməsi
minilliklərdən
gələn
mənəviyyatımızın
xilası
üçün
həyəcan
təbilinə
çevrilir
.
P
.
S
.
AMEA
-
nın
A
.
Bakıxanov
adına
Tarix
İnstitutunun
Elmi
Şurasının
qərarı
ilə
“
Qarabəy
Qarabəyov
” (
Azərbaycan
dövlətçilik
tarixində
islam
amili
)
adlı
monoqrafiyası
işıq
üzü
görən
professor
Aydın
Dadaşov
sənədli
film
studiyalarında
mənəvi
səviyyənin
tədricən
aşağı
düşməsi
səbəbindən
“
Qarabəy
Qarabəyov
”
adlı
kinossenarini
film
studiyalarında
deyil
,
televiziya
kanallarının
birində
ekranlaşdırmaq
fikrində
olduğunu
dedi
. “
Babam
və
mən
”
in
ərsəyə
gəlməsinə
görə
Mədəniyyət
və
Turizm
naziri
Əbülfəs
Qarayevə
minnətdarlığını
bildirən
Eldar
Mansurov
isə
bu
filmin
ingiliscəyə
tərcüməsini
gözlədiyini
söylədi
.
Bizi Facebookda izləyin
Bölmənin digər xəbərləri
Pərvinin pyesi Gürcüstan səhnəsində
07.05.24
Mətbuat Şurasının sədri Laçında Azərbaycan Prezidentinin xüsusi nümayəndəsi ilə görüşdü
07.05.24
Göyçə mahalı Kəsəmən kəndinin igidlərindən bəhs edilən kitab təqdim olunub
07.05.24
Azərbaycanlı alim Türkiyədə ilin "Gənc elm adamı" seçilib
07.05.24
Adil Kərimli Qubada mədəniyyət müəssisələrinə baxış keçirib
06.05.24
Yazıçı İkinci Mahmudun xatirəsi anılıb
06.05.24
"Ədəbiyyat adamı" mükafatı təqdim olunub
06.05.24
ABŞ səfiri Şuşada Aydın Kərimovla görüşüb
06.05.24
"Şəhidlər unudulanda ölürlər" sənədli filminin ilk nümayişi keçirilib
06.05.24
"Milli Xalça Festivalı ziyarətçilərin böyük marağına səbəb olub" - Xatuna Abdullayeva
06.05.24
Naxçıvanda musiqi, incəsənət məktəblərinə işə qəbul elan edilib
06.05.24
Səttar Bəhlulzadənin 115 illiyi ilə əlaqədar uşaqlar arasında rəsm sərgisi başa çatıb
04.05.24
Milli Kitabxanada Əlillərin Hüquqlarının Beynəlxalq Müdafiəsi Gününə həsr olunmuş sərgi açılıb
04.05.24
Cahid Camal “Xalq Əmanəti”nin 24-cü nəşrində
04.05.24
Azərbaycanın mədəniyyət naziri Şri-Lankaya səfərə dəvət olunub
03.05.24
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
Kriminal
Mədəniyyət
İdman
Şou-biznes
Ədəbiyyat
Çap versiyası
© 2012-2024 525.AZ Müəllif hüquqları qorunur.
Sayt Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera və Internet Explorer ver. 7.x ilə tam dəstəklənir. Məlumatdan
istifadə etdikdə istinad mütləqdir.