“525-ci qəzet”in 27 aprel sayında nələr var? - ANONS
Müəllimlərə metodik dəstək keyfiyyət və inkişaf üçün vacib şərtə çevrilib
Güney ziyası: Sədyar Vəzifə Eloğlu
...Gözlük gözlərimin əl ağacıdır, Gözlüyüm qoymur ki, yıxıla gözüm. - Elxan Yurdoğludan poetik nümunələr
Haqqımızda
|
Əlaqə
|
Mobil versiya
|
Köhnə 525
|
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
COP29
Mədəniyyət
İdman
Dünya
Qarabağ
Ədəbiyyat
Digər
Şəhidlər-qazilər
"525" - 30
Ədəbi köşk: Nə var, nə yox?
Müsahibə
Region
Rəsmi
Şou-biznes
525-ci qəzetə yubiley təbrikləri
"525" - 25
Faydalı
Media
Turizm
Maraqlı
Təhsil
Texnologiya
Son xəbərlər
27 Aprel 2024
20:44
Vaşinqtonda Azərbaycan və Türkiyə səfirləri görüşüblər
20:05
"Sabah" "Səbail"ə qalib gəldi
19:27
Elcan Hacıyev Avropa çempionu oldu
18:39
Bakıda tanışını yumruqla öldürən şəxs saxlanılıb
18:24
Milli Müdafiə Universitetində Pakistanın hərbi təhsil üzrə nümayəndələri ilə görüş keçirilib
18:01
Azərbaycan I rübdə Gürcüstanın balıq tədarük etdiyi əsas satış bazarı olub
17:49
Azərbaycan Türkiyədən dekorativ bitkilərin idxalını artırıb
17:26
Bədii gimnastlarımız beynəlxalq turnirdə 5 medal qazanıblar
17:05
Geostasionar orbitlərdəki peyk rabitəsi vasitələrinin özəlləşdirilməsinə icazə verilib
16:44
Azərbaycan və Qazaxıstan dəniz piyadalarının komando kursunun buraxılış mərasimi keçirilib
16:21
Azərbaycanla “ACWA Power" arasında yeni investisiya müqaviləsi təsdiqlənib
16:03
Sahibkarlıq fəaliyyəti sahəsində fərqlənən şəxslər təltif olunub -
SƏRƏNCAM
15:56
Ali Məhkəmənin hakimi intihar edib
15:48
Azərbaycanı Türk İnvestisiya Fondunun Rəhbərlər Şurasında Mikayıl Cabbarov və Samir Şərifov təmsil edəcək
15:34
Medvedev qeyri-dost ölkələrin vətəndaşlarına aid əmlakların müsadirəsini təklif edib
15:13
Rusiya Ukraynada qaz infrastrukturu obyektlərinə zərbələr endirib
14:52
Azərbaycan Gürcüstandan qoyun idxalına çəkdiyi xərci 90 % azaldıb
14:35
Azərbaycan Türkiyədən tütün alışını azaldıb
14:17
10 minə yaxın şagird Qərbi Azərbaycan mövzusunda olimpiadada yarışıb
14:00
FHN məktəblərdə və idarələrdə tədbirlər həyata keçirib
13:54
Qızıl bahalaşıb, gümüş isə ucuzlaşıb
13:51
Qubada kəsici-deşici alətlər satan şəxslər saxlanılıb
13:48
Mərdəkan şosesində təmir aparılır
13:45
Yasamalda avtomobildən telefon oğurlayan şəxs saxlanılıb
13:42
“Zərifə Əliyeva” gəmi-bərəsi ilə indiyə qədər 332 səfər həyata keçirilib
13:39
"Moskva Bakı ilə İrəvan arasında təmasların davam etməsini alqışlayır" -
Peskov
13:36
Onlayn oyunlara qoşulan 19 nəfərin kart hesablarındakı pullar oğurlanıb -
saxlanılan var
13:31
“Fövqəladə hallarda özünü necə aparmalı” mövzusunda nəzəri-praktiki tədbir keçirilib
13:28
Qayana, Surinam və Ekvador liderləri COP29-a dəvət olunub
13:25
Sabah hava necə olacaq?
13:19
ANAMA-nın əməkdaşı Şuşada minaya düşüb
13:13
Bu yaxınlarda Laçının Sus kəndinə ilk köç olacaq -
PÜŞK ATILIB
13:07
Azərbaycanda gələn il Kosmik Texnologiyalar Konfransı keçiriləcək
13:00
"Azərbaycan və Ermənistan arasında sülh sazişinin imzalanması regionun inkişafına töhfə verəcək" -
Monteneqro Prezidenti
12:53
Milli Məclisin sədri Monteneqro Prezidenti ilə görüşüb, COP29-a dəvət məktubunu təqdim edib
12:47
Dünya bazarlarında neft bahalaşıb
12:41
Azərbaycan taekvandoçuları Prezident kubokunda
6 medal qazanıb
12:34
Azərbaycanda ilk dəfə keçirilən Qırğız Mədəniyyəti Günləri başa çatıb
12:26
Azərbaycan hərbçiləri İtaliyada beynəlxalq dənizçilik yarışlarında iştirak edəcəklər
12:18
FHN: Ötən sutka ərzində 36 yanğına çıxış olub
12:09
"COP29-a ev sahibliyinin aqrar və ekoloji siyasətdə mühüm rolu olacaq" -
Nazir müavini
12:00
"Azərbaycan Turizm Agentlikləri Assosiasiyası" Maliyyə Təftiş Komissiyası yaradacaq
11:54
Nyu-York birjasında təbii qaz bahalaşıb
11:42
Hacıqabul-Bəhrəmtəpə-Mincivan-Ermənistan avtomobil yolunda hərəkət məhdudlaşdırılacaq
11:36
İctimai TV-yə yeni direktor müavini təyin edilib
11:31
Gəncədə qanunsuz tikili sökülüb -
VİDEO
11:25
"Bir qalanın sirri" Musiqili Teatrda açılacaq
11:19
Fazili Mustafaya sui-qəsd etmək istəyən şəxs dövlət orqanlarına girib hamını güllələmək istədiyini açıqlayıb
11:13
Bakıda ötən gün 296 kəsici-deşici alət aşkar olunaraq götürülüb
11:00
“Ədəbi-bədii dil və dilçilik araşdırmaları” seriyasının III cildi işıq üzü görüb
10:54
FIFA prezidenti "Qarabağ"ı təbrik edib
10:48
“Almaniya ilə əlaqələrdə iqtisadi əməkdaşlığın çəkisi həmişə üstünlük təşkil edib“ -
Deputat
10:42
“Akademik Zərifə Əliyeva” adlı virtual sərgi təqdim olunub
10:31
Yevlaxda kənd təsərrüfatı ilə bağlı respublika müşavirəsi keçirilir
10:25
Azərbaycan neftinin qiyməti 90 dolları ötüb
10:19
Xəzər rayonunda ev yanıb
10:07
Xankəndidə silah və sursatlar aşkarlanıb
10:00
Azərbaycan Ordusunda komanda-qərargah təlimləri: bölmələr ehtiyat və təyinat rayonlarına çıxarılıb
09:54
“26 aprel - Beynəlxalq Əqli Mülkiyyət Günü” adlı kitab sərgisi
09:48
Qubada həyat yoldaşının sağlamlığına ağır zərər vuran şəxs intihar edib
09:42
Azərbaycanın daha 3 cüdoçusu mübarizəyə qoşulacaq -
Avropa çempionatı
09:36
Daşkənddə Azərbaycan kitabları sərgilənib
09:31
Mərakeş Kralı COP29-a dəvət olunub
09:25
MEK-də akademik Zərifə Əliyevanın 101 illiyinə həsr olunmuş sərgi açılıb
09:19
Salyanda avtomobil oğurlayan şəxsin digər cinayət əməllərinin üstü də açılıb
09:13
Tayvanda zəlzələ baş verib
09:07
Zərdabda narkotiklərin dövriyyəsi ilə məşğul olan şəxs saxlanılıb
09:00
Avropa Komissiyasının rəhbəri COP29-a dəvət edilib
26 Aprel 2024
23:42
"Əl-Hilal" ardıcıl 21-ci qələbəsini qazandı
23:36
Ağdamda Minalardan və partlamamış hərbi sursatlardan təmizləmə üzrə İşçi qrupun iclası keçirilib
Son xəbərlərin davamı »
Ümidlə inamın işığında
Yazar
Oxunub:
960
dəfə
a
-
A
+
10.03.14 11:58
Təyyar SALAMOĞLU
“
Poeziya
kədərsiz
təsəvvüredilməzdir
.
Amma
böyük
poeziyaya
böyük
kədər
,
dünyəvi
kədər
,
bəşəriyyətin
taleyi
haqqında
narahatlıqlardan
doğan
kədər
lazımdır
”.
Aydın
Məmmədov
Sovet
rejiminin
ədəbiyyat
siyasətində
qəmə
,
kədərə
yer
yox
idi
.
Tənqid
hamını
“
ələmdən
nəşəyə
”
səsləyir
,
mahiyyətində
kədər
ifadə
olunan
hər
cür
sənətə
,
xüsusən
“
qəmin
poeziyası
”
kimi
yaranan
romantik
şeirə
,
romantizm
ədəbi
cərəyanına
da
bu
mənada
“
daloy
”
deyilir
,
onlar
ideolojinin
bütün
gücü
və
təlqinləri
ilə
təhrif
olunur
,
gözdən
salınırdı
.
Bu
,
sovet
rejiminin
düşünülmüş
siyasəti
idi
.
Çünki
sənətdəki
qəmin
,
kədərin
qnesioloji
kökləri
milli
yaddaşla
bağlı
idi
,
milli
özünüdərkin
bədii
ifadəsi
idi
.
Ancaq
milli
müstəqillik
dövrünün
ədəbiyyatında
qəm
,
kədər
motivi
sənətə
,
xüsusən
poeziyaya
total
şəkildə
nüfuz
edərək
,
əgər
belə
demək
mümkünsə
,
onun
aparıcı
pafosuna
çevrilmək
imkanı
qazandı
.
Fikrimizcə
,
milli
müstəqillik
dövrünün
poeziyasının
qəm
,
kədər
notuna
köklənməsinin
kökündə
XX
əsrin
əvvəllərinin
poeziyasında
olduğu
kimi
,
fəal
vətəndaşlıq
düşüncəsi
dayanır
.
Elə
bilirəm
ki
,
bu
motivi
məhz
estetik
düşüncənin
milli
varlıq
,
milli
birlik
və
dövlətçilik
uğrunda
mübarizəsinin
tərkib
hissəsi
kimi
başa
düşmək
lazımdır
.
Qəti
bir
əminliklə
onu
da
demək
olar
ki
,
yeni
əsrin
ədəbi
prosesində
hər
gün
daha
artıq
şəkildə
özünü
göstərən
“
qəmin
poeziyası
”
nın
“
ağladıqca
kişi
qeyrətsiz
olur
”
tendensiyası
ilə
heç
bir
bağlılığı
yoxdur
.
Hərgah
ki
,
tənqid
və
ədəbiyyatşünaslıqda
ədəbiyyatın
bu
motivinə
zəiflik
əlaməti
kimi
yanaşmaq
psixologiyası
da
özünə
yer
alıb
.
Çağdaş
şeirimizdə
“
qəmin
poeziyası
”
nı
yaradanlar
sırasında
Firuzə
Məmmədlinin
özünəməxsus
yeri
vardır
.
F
.
Məmmədlinin
oxuculara
təqdim
olunan
“
Dərd
üzünü
gizləyir
”
kitabı
(
Bakı
, “
Adiloğlu
”
nəşr
., 2011)
zamanla
üz
-
üzə
duran
,
nəhəng
zaman
nəhrinin
axınına
qarşı
üzən
,
həm
də
yorulmaz
-
usanmaz
bir
güc
-
qüvvətlə
üzən
vətəndaş
şairənin
vətəndaş
narahatlığının
konseptual
əksidir
.
Həcmcə
çox
da
böyük
olmayan
bu
şeir
kitabında
toplanan
şeirlərin
birinci
“
oxu
”
su
poetik
“
Söz
”
ün
həqiqətlərini
bütövlükdə
görməyə
mənə
imkan
vermədi
.
Birinci
“
oxu
”
ənənəvi
milli
-
realist
üslubda
yazılmış
bu
şeirlərin
qeyri
-
ənənəviliyi
haqqında
ilkin
qənaətlər
formalaşdırsa
da
,
bu
qənaətlərin
məzmunu
mənim
üçün
tam
aydın
deyildi
.
Firuzənin
şeirləri
çətin
“
ələ
gəlir
”,
çətin
qavranılırdı
.
Bəlkə
,
bu
,
rasional
düşüncənin
şairənin
şeirlərindəki
sərhədsiz
aktivliyi
ilə
bağlı
idi
?
Axı
,
şairə
:
Hər
üzünə
–
hazıram
Yaxşı
,
yaman
...
yazıram
.
Dibindən
söz
qazıram
,
Ağrıyır
,
beynim
daha
–
misralarında
özü
də
sanki
bizim
düşündüyümüzü
təsdiq
edirdi
.
Lakin
bədii
mətnlərin
ilkin
təəssüratları
belə
,
bu
ehtimalı
birmənalı
həqiqət
şəklində
qavramağa
imkan
vermirdi
.
Çünki
Firuzənin
söz
dünyasında
onun
inikas
üsulunun
mürəkkəbliyinə
işarə
edən
başqa
simvollar
da
aydın
görünməkdədir
. “
Gəlir
”
şeirində
şairə
etiraf
edirdi
ki
,
sözlərim
:
Qəlbimdə
yoğrulur
,
beynimdən
sızır
,
Boyumdan
,
çəkimdən
,
eynimdən
sızır
,
Oynumdan
,
fəndimdən
,
felimdən
sızır
,
Məni
yorub
əldən
salmağa
gəlir
.
“
İlkin
oxu
”
dan
alınan
əsas
qənaətlərdən
biri
də
bu
idi
ki
,
Firuzənin
şeirləri
həqiqi
yaşantının
məhsuludur
.
Burada
hissi
və
rasional
düşüncə
metaforik
düşüncə
ilə
üzvi
bir
sintez
yaradır
.
Şeir
Firuzənin
bütün
varlığından
qopur
.
Həyatın
ona
təlqin
etdikləri
,
hissini
,
düşüncəsini
əsir
edərək
şairəni
yorub
əldən
salanda
qələmə
əl
atmamaq
mümkünsüzləşir
.
Ruhi
rahatlıq
yalnız
bu
zaman
– “
ürəkdən
yük
atılanda
” (
N
.
Kəsəmənli
)
gəlir
.
Sanki
hər
şey
aydındır
.
Hamı
kimi
,
bütün
digər
həmkarları
kimi
,
Firuzə
də
həyat
materialını
hissindən
və
düşüncəsindən
keçirib
,
istedadının
imkanları
çərçivəsində
onu
bədii
həqiqətə
çevirir
.
Yəni
bədii
sözün
ənənəvi
ifadə
yolu
.
Elə
isə
“
Dərd
üzünü
gizləyir
”
kitabında
toplanmış
şeirlərin
hələ
“
ilk
oxu
”
dan
oxucuya
təlqin
etdiyi
,
intuitiv
olaraq
dərk
edilən
nə
isə
bir
qeyri
-
adilik
nədən
ibarətdir
?
Bu
“
nə
isə
”
ni
başa
düşmək
üçün
şeirləri
ikinci
dəfə
oxuyuruq
.
İkinci
“
oxu
”
nun
ilk
təəssüratı
belə
idi
:
bu
ki
, “
Şikayətnamə
”
dir
.
Orta
əsrlərin
yox
,
yeni
əsrin
“
Şikayətnamə
”
si
.
Bu
həqiqətdir
ki
,
Firuzənin
şeirlərindən
orta
əsrlər
“
Şikayətnamə
”
sinin
“
salam
verdim
,
rüşvət
deyildir
–
deyə
almadılar
”
motivi
özünəməxsus
bir
şəkildə
keçib
gedir
.
Firuzə
orta
əsrlərin
Füzuli
həqiqətinin
ölməzliyini
yeni
əsrin
ibtidasında
aşağıdakı
kimi
təqdim
edir
:
Darthadart
bazarında
Vallah
,
ortaq
malım
yox
.
Tanrım
,
məni
görmürlər
,
Ya
rüşvətsiz
salam
yox
?
Bu
,
bəlkə
də
heç
Füzuli
–
Firuzə
bağlılığının
estetik
təzahürü
deyil
,
Firuzənin
Füzuliyanə
“
nəfəs
”
i
deyil
,
bu
,
bəlkə
,
daha
çox
“
rüşvətsiz
salamlar
”
ın
olmadığı
zamanlar
arasındakı
əlaqənin
həssas
müşahidəsindən
doğan
bir
keyfiyyət
kimi
təcəssümünü
tapır
?
Qəti
fikir
söyləmək
çətindir
.
Ancaq
bir
məsələ
də
var
ki
,
bu
,
irs
-
varislik
əlaqəsinin
heç
də
sadə
təbiətli
olmadığını
,
üzdən
görünən
tərəflərlə
sonuclanmadığını
göstərir
. “
Şikayətnamə
”
ruhu
Firuzə
yaradıcılığında
ancaq
“
Gəlir
”
şeirində
üzə
çıxan
bir
xüsusiyyət
deyildir
.
Fikrimizcə
, “
Gəlir
”
Firuzə
şeirini
“
Şikayətnamə
”
yə
,
Füzuli
kədərinə
bağlayan
ən
üzdə
olan
,
prozaik
bir
cəhətin
ifadəsi
kimi
daha
çox
səciyyəvidir
.
İrs
-
varislik
əlaqəsinin
həqiqi
mahiyyəti
Firuzə
şeirinin
həyat
materialına
münasibətinin
estetik
dərinliyindədir
,
bu
poeziyanın
fəlsəfi
ümumiləşdirnə
gücündədir
.
Ümumən
götürəndə
Firuzə
lirik
şairdir
.
Ancaq
“
Dərd
üzünü
gizləyir
”
kitabındakı
lirikanın
daxili
ahəngi
tənqidə
köklənib
.
Bu
tənqid
öz
ruhu
,
pafosu
ilə
Zakirdən
Sabirə
qədər
satiranın
keçdiyi
klassik
yolun
ahəngindən
köklü
şəkildə
fərqlənir
.
Baxmayaraq
ki
,
tənqid
və
ədəbiyyatşünaslıq
sübut
edib
ki
,
Füzulidən
Sabirə
qədər
Azərbaycan
poeziyasının
keçdiyi
yolda
Füzuliyə
yaradıcı
münasibət
ən
həqiqi
bir
məzmunda
Sabir
yaradıcılığında
üzə
çıxıb
.
Yəni
lirik
şeirlə
satirik
şeirin
üzvi
bağlılığı
ədəbiyyatımız
üçün
qanunauyğun
bir
hadisədir
.
Çağdaş
poeziyada
dərdin
aparıcı
motiv
səviyyəsinə
qalxmasının
təkzibedilməz
bir
həqiqət
olduğunu
qəbul
etsək
,
onda
dərdin
“
şairliyin
əsas
sərmayəsi
”
olmasına
dair
Füzuli
həqiqətinə
gəlib
çıxmış
olarıq
.
Bu
cəhət
təkcə
Füzuli
poeziyasının
ölməzliyini
sübut
edən
bir
göstərici
deyil
,
bu
həm
də
çağdaş
dövr
milli
poeziyamızın
Füzuli
şeirinin
varisi
kimi
çıxış
etmək
imkanlarının
göstəricisidir
.
Dərd
“
şairliyin
əsas
sərmayəsi
”
kimi
çağdaş
poeziyanın
da
estetik
həqiqəti
kimi
təzahür
edirsə
,
bu
,
müasirlərimizin
“
Füzuli
orbitində
fırlanmaları
”
nın
əlaməti
deyiı
.
Bu
,
şeirə
məxsus
əlamətdar
keyfiyyətin
,
şeir
poetikasının
özünəməxsusluğunun
zaman
-
zaman
öz
əslini
qoruyub
saxlaması
,
böyük
poeziya
məktəbinin
imkanlarının
bitib
-
tükənməzliyidir
.
Firuzənin
sənət
yolu
da
bu
poeziya
məktəbindən
keçib
həyata
vəsiqə
alır
,
poeziya
ümmanının
bir
damlası
kimi
özünü
təsdiq
edir
.
Firuzə
Məmmədli
şeirlərinin
birinin
ilk
bəndində
yazır
:
Bu
dərd
sənə
ürək
açıb
,
Köynəyindən
keçir
daha
.
Həmin
şeirin
son
bəndi
isə
belə
bitir
:
Yüklə
ürəyinə
,
daşı
,
Dərd
ürəyin
çəkisidir
.
Dərdin
bu
cür
poetik
mənalandırılması
,
dərdə
olunan
“
elani
-
eşq
”
ona
Məcnunsayaq
,
lap
elə
“
dərd
əlindən
dağa
çıxan
”
Füzulisayaq
münasibətin
cizgilərini
özündə
əks
etdirsə
də
,
şairə
,
bir
çox
şeirlərində
yenə
də
Füzulisayaq
“
dərd
əlindən
dağa
çıxdığını
”
elan
etsə
də
,
Dərd
başıma
–
mərəkə
,
Uduram
çəkə
-
çəkə
,
Yaxud
Gələninin
üzünə
Qapını
dərd
açacaq
–
deyərək
“
dərd
dolu
illər
”
yaşadığını
poetik
düşüncənin
predmetinə
çevirsə
də
və
biz
bu
şikayətin
səmimiliyinə
,
həqiqətin
bədii
ifadəsindən
doğduğuna
inansaq
da
,
bu
şeirlərdə
hələ
dərd
“
şairliyin
əsas
sərmayəsi
”
kimi
çıxış
edə
bilmir
.
Yazımızın
pafosunu
nikbinliyə
kökləyən
cəhət
isə
odur
ki
,
bu
tipli
şeirlər
ümumən
Firuzənin
yaradıcılığında
fərdi
üslubun
daşıyıcısı
rolunda
çıxış
etmir
,
dominantlıq
yaratmır
.
“
Dərd
üzünü
gizləyir
”
kitabında
F
.
Məmmədli
ədəbiyyatın
bu
estetik
missiyasından
çıxış
edir
.
İlk
növbədə
,
milli
-
mənəvi
varlığımızı
analitik
təhlil
müstəvisinə
gətirərək
,
mənəviyyatın
ekologiyasında
baş
verən
sapmalar
,
bunların
səbəbləri
və
profilaktikası
haqqında
düşüncələrini
oxucuları
ilə
bölüşür
.
Bu
“
bölüşmə
”
də
sənətkarın
poetik
düşüncənin
sərhədlərini
şüurlu
şəkildə
genişləndirmək
istəyi
hiss
olunmur
.
Hiss
olunur
ki
, “
üzünü
gizlədən
”
dərdlər
lirikanın
predmeti
olmamışdan
,
lirik
“
mən
”
in
daxili
dünyasına
daxil
olmamışdan
qabaq
bir
vətəndaş
kimi
,
bir
insan
kimi
daim
Firuzəni
düşündürmüş
,
narahat
etmişdir
.
Firuzənin
içi
“
dərd
”
lə
doludur
,
O
,
daim
bu
“
dərdlər
”
in
ağrısı
ilə
yaşayır
,
bu
ağrıların
dözülməzliyi
çox
vaxt
onları
poetik
sözə
çevirir
.
Böyük
“
Söz
”
ün
Firuzənin
yaradıcılıq
laboratoriyasında
məhz
bu
cür
ətə
-
qana
dolmasına
dair
sənətkar
bizə
heç
nə
demir
.
Ancaq
biz
bunu
bütün
varlığımızla
duyur
,
hiss
edirik
.
Çünki
Firuzənin
poetik
“
söz
”
ə
çevirdiyi
ağrıları
biz
də
yaşayırıq
.
İnsan
əxlaqı
,
mənəviyyatı
Firuzə
Məmmədlini
milli
-
tarixi
planda
da
düşündürür
.
Yaşı
,
həyat
təcrübəsi
,
milli
-
tarixi
varlığa
bağlılığı
imkan
verir
ki
,
insanın
daxili
dünyasına
dəyişən
zamanların
kontekstində
nüfuz
edə
bilsin
.
Firuzənin
insanlıq
,
əxlaq
,
mənəviyyat
haqqında
düşüncə
konsepsiyası
öz
başlanğıcını
milli
varlığın
tarixi
xarakterindən
götürür
.
Görünür
ki
,
tarixi
yaxşı
bilən
sənətkar
milli
xarakterin
tarixi
təbiətinə
də
yetərincə
bələddir
.
O
,
çağdaş
zamana
,
onun
insanına
milli
-
tarixi
varlıqdan
baxır
,
onun
təbiətində
əmələ
gələn
metamarfozaları
məhz
bu
meyarla
görüntüyə
gətirib
,
ona
kəskin
tənqidi
münasibət
bildirir
.
Firuzə
Məmmədli
“
əyilməkdən
dörd
qat
olub
”,
boyunda
“
taqət
qalmayan
”
çağdaş
insana
tarixi
xarakterimizin
əyilməz
dünyasından
baxır
.
Çağdaş
insanın
görünməmiş
surətlə
əxz
etdyi
yalançılıq
,
ikiüzlülük
,
əyrilik
,
natəmizlik
,
yaltaqlıq
,
vəzifə
hərisliyi
,
bu
yolda
namusunu
belə
çəkinmədən
hərraca
qoyması
Firuzəni
daxilən
sarsıdır
.
Məhz
bu
“
sarsılma
”
anında
lirik
qəhrəmanın
əhvali
-
ruhiyyəsində
bir
pessimizm
müşahidə
edirik
.
Firuzə
bütün
bu
bu
psixoloji
məqamları
,
insan
haqqında
düşüncələrini
gerçəkliyin
dəqiq
ifadəsi
kimi
tam
təbii
şəkildə
poetikləşdirir
:
Dağını
,
daşını
yeyir
,
Min
illik
yaşını
yeyir
.
Dünyanın
başını
yeyir
,
İndi
gözü
açdı
adam
.
Bu
poetik
qənaətlər
artıq
neçə
əsrlərdir
ki
,
maddiyə
köklənən
insanın
çağdaş
durumu
haqqında
acı
həqiqətləri
əks
etdirməklə
bərabər
,
insanlığın
keçib
gəldiyi
tarixi
yolu
da
öz
içərisinə
alır
.
“
Dərd
üzünü
gizləyir
”
kitabındakı
şeirlərin
hamısının
estetik
qayəsi
milli
intibah
düşüncəsinə
hesablanıb
.
F
.
Məmmədli
həyat
hadisələrinə
,
gördüklərinə
,
müşahidə
etdiklərinə
,
bədii
təsvirin
predmetinə
çevirdiyi
çoxsaylı
insan
xislətlərinə
,
əməl
və
hərəkətlərinə
ancaq
bu
mövqedən
yanaşır
,
dəyər
verir
.
O
öz
şeirlərini
gümandan
ümidə
,
ümiddən
inama
,
inamdan
həqiqətə
gedən
yolun
işığında
yazır
.
Bu
şeirlərdə
lirik
qəhrəman
tapındığı
həqiqəti
gümanının
,
ümidin
və
inamın
işığında
axtarır
. “
Dərd
üzünü
gizləyir
”
kitabı
oxucusunu
da
gümanın
,
ümidin
,
inamın
işığında
həqiqəti
tapmağa
səsləyir
.
Bizi Facebookda izləyin
Müəllifin digər yazıları
1920-ci illərin elmi-nəzəri fikrində Nəsimi
Bakı divanı üzərində apardığı tədqiqatlar İ.Hikməti Nəsiminin öz şeirlərinin bir qismində "Hüseyni" təxəllüsünü işlətdiyini dəqiqləşdirməyə imkan verir.
10.12.19
1920-ci illərin elmi-nəzəri fikrində Nəsimi - Araşdırma
İlk ədəbiyyat tariximizdə - F.Köçərlinin tədqiqatlarında Nəsimiminin adının çox səthi keçməsi, yaşadığı əsr haqqında belə büsbütün qeyri-dəqiq məlumat verilməsi sübut edir ki, nəsimişünaslıq
06.12.19
“Qaranlıq dünya” problemi və Mirzə Cəlilşünaslığın yeni mərhələsi
Mirzə Cəlilin bədii inikas obyektinə çevirdiyi zamana və mühitə, yaratdığı qəhrəmanlara elmi münasibətdə sovet ədəbiyyatşünaslıq inersiyası indi də davam etməkdədir. Lakin məsələnin bu tərəfi
19.03.18
"Bir kitabam qəm yazılı..."
09.01.14
Erməninin xisləti, türkün yenilməzliyi,
YAXUD QİSAS QİYAMƏTƏ QALMAYANDA...
23.06.13
Poeziyamızın “yolları və illəri”
27.05.13
Əsas səhifə
Bütün xəbərlər
Siyasət
Sosial
İqtisadiyyat
Kriminal
Mədəniyyət
İdman
Şou-biznes
Ədəbiyyat
Çap versiyası
© 2012-2024 525.AZ Müəllif hüquqları qorunur.
Sayt Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera və Internet Explorer ver. 7.x ilə tam dəstəklənir. Məlumatdan
istifadə etdikdə istinad mütləqdir.